Måndagen.

Jahopp, den här måndagen har än så länge rullat på hyffsat bra. Vi har roat oss med att se på film, lekt med kaninerna, pysslat och bara tagit det lugnt. Det är svårt att hitta på aktiviteter då den ena är sjuk och den andra bara tjatar om att få gå ut och leka. Ibland skulle man vilja klona sig. Men någon av oss får gå ut med Alvar så fort karln kommit hem igen. Izabella har inte kräkts mer idag och ingen av oss andra har än så länge märkt av något *peppar, peppar* Men barnen blir hemma till onsdag i alla fall eftersom de måste vara symtomfria i minst 48 timmar.

Har även varit på en jobbintervju idag. Det gick bra och nu är det bara att avvakta på besked. Har ju ett jobb iofs, men skulle inte skada med det här. Det är visserligen bara ett sommarjobb, men det ligger närmre vilket kan vara lite skönt. Skulle egentligen på ännu en jobbintervju idag, men tackade nej till det. När jag hade fått lite mer information om det så kändes det inte riktigt rätt för mig. Men det är kul att man är eftertraktad haha.

Nä, nu har jag två barn som tjatar om en film så jag ska slänga på den och så småningom börja med middagen också.

Lämna ett avtryck
Postat av: Dragana

Små steg i taget, att ha ett sommarjobb är en bra start! =)

2012-03-19 @ 16:03:11
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Ajaj tråkigt när hon ska vara sjuk

Jo skulle behövas många gånger att va fler personer

Ha en fin måndagkväll

2012-03-19 @ 17:21:57
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Mikael

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj och twitter @modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-19 @ 19:57:16
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Jolline

Brukar ta någon dag innan man själv blir smittad, eller att det bryter ut. Kan ta upp till en vecka.



Hoppas att ni slipper. Eller att ni haft kräksjukan inom de senaste 5-7 åren. Då ska ni vara ganska imuna (stavning?)

2012-03-20 @ 01:05:09
URL: http://jolline.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj och twitter @modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-20 @ 13:13:53
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0