Helgen.

My love ♥


I fredags var vi på IKEA en sväng, men på vägen dit ringde de och frågade om jag kunde jobba kvällen och visst kunde jag det. Hade inte riktigt planerat in jobb, men det gick bra ändå. Igår jobbade jag också och var totalt slutkörd när jag kom hem, kommer nog aldrig vänja mig vid att gå upp 05.15 på morgonen ;-) Men jag kom hem till en städad lägenhet och medan jag vilade så fixade älsk middagen som bestod av klyftpotatis, lövbiff och en god beasås med vitlök i och efter middagen fick jag lite massage. Underbart!

 

Blir jobb idag med men börjar inte förrän 14.30 så innan dess ska jag bara ta det lugnt. Blir kanske lite lek i parken med barnen, men annars ska jag bara ta det lugnt. Efter idag är jag ledig fram till nästa helg om de inte ringer in mig under veckan. Skönt med lite ledigt även om man vill ha timmar.

 

Har ni gjort något skoj under helgen?


Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♡

Oj, svårt att ställa om sig och vara redo för jobb när man inte planerat in det. Jag är i alla fall sådan att jag helst vill veta exakt hur allt ska vara.



Vad god er middag lät då, mums.

2012-05-06 @ 10:38:20
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Okej det låter ju gött!:)

Det är bara bra med mig:D

2012-05-06 @ 13:58:20
URL: http://maolions.blogg.se/
Postat av: anna

kul med Ikea:) vilken snäll man du har, å du jobbar ju på kanon flitigt så du är värd en go middag å massage:)

2012-05-06 @ 18:12:33
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0