Back in buisness.

Back in buisness, yep. Izabella är frisk igen och jag var tillbaka på jobbet iigår. Känns skönt att allt återgår till det "normala" Men det var himla skönt att vara hemma också, känner att det har blivit lite väl mycket jobb den sista tiden. Jobbar idag med 13.30-23 sen är jag ledig i morgon.
 
Vi har bokat hotell rummen till resan också, och våran "rutt" blir. Norrköping - Rostock - Hamburg - Antwerpen - Bayeux - Dunkerque - Bremen - Rostock - Norrköping. Vad man längtar nu, kommer bli så grymt skoj! Vi som åker är jag, min karl, och tre vänner. Kommer bli fullt i bilen hehe. I Bayeux kommer vi gå på Battle of Normandy memorial museum I de andra städerna kommer vi utforska och se oss omkring så mycket som möjligt och i Rostock blir det shopping av goda drycker innan vi åker med färjan tillbaka till Sverige. Nu hoppas jag bara att tiden går fort! Vill åka nu, helst igår haha.
 
Ska ta och fixa lite frukost nu till barnen och mig själv förstås. Sen blir det att bara ta det lugnt innan det är dags för avfärd mot jobbet. Hoppas ni får en fin dag allesammans!

Lämna ett avtryck
Postat av: ♥ Sojka ♥

Ja det är skönt men det återstår att se vad han tycker om att just denna bebisen är här och stannar! ;)

2013-02-19 @ 09:29:31
URL: http://www.sojka.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men så skönt att ni mår bättre nu:)

2013-02-19 @ 19:24:02
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Lina

Härligt med resa :D

2013-02-19 @ 21:24:27
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0