Monday again

 
Helgen gick fort och det är måndag igen, men vi backar tillbaka till lördagen. Då var vi och köpte nya skor till Izabella och sen åkte vi hem till min mamma på middag och smarrig efterrätt. Syster + son var också där och vi hade himla trevligt! Söndagen bestod av jobb för min del skulle jobba 7-16 men blev kvar till 21. Så det finns väl inte så mycket mer att säga om den dagen.
 
Nåja, måndag idag som sagt och jag är ledig, än så länge. Står "standby" så har de inte ringt innan 16 så blir det inget jobb idag. Däremot jobbar jag resten av veckan och börjar med ett nattpass i morgon. Ja, man vet vad man ska göra i alla fall och veckorna går himla fort när man jobbar mycket. Som jag sagt tidigare att det är ju tur man trivs så himla bra med jobbet annars hade jag aldrig jobbat så mycket som jag gör.
 
Nu ska jag ta och slappa lite, kanske läsa en bok eller se en film. Sova lite också för jag känner mig ganska så trött. Hade gott alla där ute!

Lämna ett avtryck
Postat av: anniepiie

söta tjejen där! :) Hoppas att ni hittade några fina skor!! :) Kram

2013-01-21 @ 15:44:57
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej vården verkar inte ha intresset att hjälpa, ändå är det det som är deras uppgift. Lustigt det där. Hoppas du får en tid snarast!
Kram

2013-01-21 @ 22:04:27
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: They may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Är du bra på datorer? :3

2013-01-22 @ 15:23:32
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0