New week.

Två av mina älsklingar hemma hos min syster.
 
I söndags innan jobbet så var vi som sagt ute och lekte i skogen. Det var rätt mycket snö kvar där även om det mesta smält bort runt omkring. Vi hade väldigt kul i alla fall och barnen fick göra av med energi.
 
Igår var jag ledig och tog en fika med underbara Julia. Måste ses oftare men det är svårt då vi jobbar om varandra hela tiden. Det var i alla fall hur trevligt som helst. Nu väntar tre jobbdagar innan jag är tre-ledig. Dvs ledig fredag, lördag, söndag! Tjoho! På fredag blir det utgång med underbara vänner, kommer bli grymt skoj tror jag! Länge sen vi var ute nu så det är på tiden att skaka lite rumpa hehe.
 
Nu ska jag ta och äta lunch och sen blir det iväg och hämta upp en arbetskollega och vidare på personalmöte.Efter det blir det jobb till 21. Med andra ord, dagarna rullar på som de brukar. Hoppas ni har fått en bra start på veckan gott folk!

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Äsch, känn inte inte pressen att du måste ta tag i det för då låter det ju inte som om du har det rätta lusten just nu. Hitta på saker med dina barn istället, lek med dem och träna på det sättet:)

2013-03-05 @ 20:37:15
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Anniepiie

Åh så underbart att du oxå får 3 dagars ledigt, och helgen med dessutom!! :D Nice!!! Idag blev det shopping med syrran, imon ska jag hjälpa pappa med garaget och igår städade jag mest och fixade lite hemma! :) själv?? Förutom att skaka rumpa på fre! ;) hehe kram

2013-03-06 @ 21:49:36
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Man kan komma långt med ett kostombyte och vardags motion. Sen finns det massor av övningar man kan göra hemma istället för att åka till gymmet:)

Kram

2013-03-08 @ 12:41:59
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: anniepiie

Åhh låter som du kommer få en helgrym helg, skönt med lite barnfria dagar ibland kan jag tänka mig, även om de är underbara! :) Kram

2013-03-08 @ 19:28:52
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0