Det händer mycket..

Utflykt till Stegeborg i början av Maj.
 
Det var verkligen länge sen nu. Kul att så många ändå har kommenterat och jag ska svara på era kommentarer så snart jag kan.
 
Det händer verkligen mycket i våra liv just nu. Vi har bland annat gjort en himla massa utflykter som bestått av fiske, lek och tittat på massa roliga saker. Vi har bl.a. varit i Gränna och köpt polkagrisar, varit vid olika sjöar och myst osv. Vi har varit och tittat på hus och en hundvalp. Hela paketet liksom, det enda som saknas är väl en volvo dårå men vi kör Audi i stället ;-) Bättre med tyska bilar hehe.
 
Ja, sen är det ju det vanliga. Jobba, jobba. Har dock blivit alldeles för mycket jobb den senaste tiden för min del, plus att vi håller på och renoverar lägenheten så ett tag höll jag på att gå in i väggen, men tack vare min mamma, fina vänner och goa arbetskamrater som fick mig att inse det innan det var för sent så har jag nu lugnat ner mig en aning. Det gick så långt att jag inte kunde vara hemma och ta det lugnt ens en timma innan jag blev helt rastlös och kände att jag hela tiden behövde göra något. Har nog rensat garderoberna en miljon gånger, varit ute och gått en miljon mil, åkt på små utflykter en miljon gånger, jobbat mer än heltid de senaste månaderna, allt för att hålla mig sysselsatt. Det funkar ju förstås inte i längden. Så nu går jag i en fart på 98km/h istället för 320 ;-)
 
På tal om renovering, så håller vi just nu på att måla om hallen. Vi har redan målat om köket, men ska byta ut köksskåpen + diskbänken. Köpa nya köksmöbler och grejer. Kommer bli kanon när det är färdigt :-) Hallen dårå, där ska det bara målas om. Det blir vitt. Ljust och fint :-)
 
Och om ett par veckor sticker vi på kryssning tillsammans med barnen. Ska bli roligt och skönt att komma iväg lite. Sen räknar vi ju ner dagarna till våran resa. Längtar som en tok! hehe.
 
Jahopp, det var lite uppdatering såhär efter hundra år borta ifrån bloggen. Ska försöka att inte låta det gå så många dagar i mellan tills nästa update ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ledsen för sent svar, jag har varit borta i ca tre veckor nu på jobb och har inte haft tid för datorn alls.

Ja Egypten var väldigt härligt, ett perfekt resmål för sol och bad:)
Kramar

2013-05-27 @ 17:07:05
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: November

du, hur gamla är dina barn? :o

svar: joo haha det kan jag förstå xD men kan man få en ledtråd iaf? :P

är det typ i medicinskt syfte, typ som att du ska få bättre syn av laser elr ngt? elr är det mer operation, som plastikoperation? :o

2013-05-29 @ 19:31:03
URL: http://therevolution.blogg.se
Postat av: anniepiie

Gränna är ju en klassiker, tror nästan alla har varit där någon gång, gott och kul att vara där!! :D Skönt och höra att du inte har fgått in i väggen, himla lätt att man gör det om man inte stannar upp och tänker efter... Vi har oxå vitt kök, himla nice med ljuset som blir med en gång!! :) Åhh kryssning med barnen låter jätteskoj, och resan, gash du har mkt skoj på gång. Ta hand om dig!! :) Kram

2013-05-30 @ 10:14:25
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0