Barnen busar med pappsen


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Hahaha, vad söta dom är :-) Det är så härligt med sånt barnskratt faktiskt! :-) Vi har ungefär lika mycket snö, blev pulkaåk tidigare idag :-)



Tror du verkligen att jag sover nu? Haha, klockan är bara barnet vad det gäller mig. Kom precis upp ur badet och känner mig lite mer som människa igen :-)

2009-12-14 @ 23:05:06
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

jag vill se bilderna på mig som du tog hah

2009-12-14 @ 23:27:36
Postat av: Emma-Lou

Då hoppas jag att väderprognoserna håller i sig så att rövarungarna får åka lite pulka imorrn :-) Här lär väl snön vara borta då, därför vi passade på snabbt som attan. Typ. Ska nog försöka lägga mig nu, får nog börja läsa böcker igen, då kommer jag somna :-) Finner dock inte riktigt ro till att läsa, inte efter födelsen av Z...

2009-12-15 @ 01:24:42
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

nu ja,men skriver imorn, orkar inte nu.

2009-12-15 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0