Dagen innan julafton..

 

I morgon är det julafton och just nu känns det inte som det faktiskt. Vad tiden har gått fort! Ska i alla fall bli mysigt med julafton, umgås med familjen och äta god mat :-) Tror de allra flesta stressar idag, något de har glömt köpa, mat som ska lagas, en del kanske bakar också.. men jag slipper all stress, så underbart skönt! Vi ska ju till mamma i morgon, så hon får stressa i stället haha. Nä, men först kommer min pappa på förmiddagen, fikar lite och sådär, sen på eftermiddagen bär det av till mamma där vi spenderar resten av dagen/kvällen.

 

I natt la sig båda barnen bredvid mig, karln hade somnat på soffan så det blev inte så trångt som tur va. Vaknade vid 04.30 av att jag hörde en duns, det var stackars Alvar som ramlade ur sängen, fick trösta honom lite och sen somnade vi om och jag klev inte upp förrän vid åtta tiden igen. Så otroligt skönt med "sovmorgon" haha.

 

Nu ska vi äta frukost och klä på oss lite för att sedan gå ut och åka pulka. Ska även inhandla en blomma av nåt slag som jag kan lämna på min brors grav i morgon. I eftermiddag ska jag tvätta och då passar vi på att städa lite här hemma samtidigt. Så ser dagen innan julaftonen ut.

 

Vad ska ni göra idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

jag vet, det känns inte som att det är jul imorgon! och vet du, jag har ingen julångest ännu. :D

2009-12-23 @ 11:24:03
Postat av: josefine

haha om min dröm? Vet ju inte ens vad jag drömde , vet bara att den var utdragen. mohaha. haha. och nej, har inte berättat det.



Okej, dom har öppet 10-17 då iaf.



japp de är bra , men det kanske kommer bara för att jag nämnade det. haha.



okej, vilken fond är de då?

2009-12-23 @ 11:43:10
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tack så mycket :D jaggillade dom också :D

var fina & bra paket :D kram

2009-12-23 @ 11:48:14
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tack så mycket :D jaggillade dom också :D

var fina & bra paket :D kram

2009-12-23 @ 11:48:14
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: josefine

okej, gör det.

2009-12-23 @ 12:34:57
Postat av: Kaffehörnan

Snygg bild, ringer hon till Kaffehörnan he he

Skönt du slipper stressa.

Oj oj du måste bulla upp me stänge kuddar runt om.

Ha en fin dag/kväll

Jag har skottat snö, duschat, ska slappa nu snart me kaffe

2009-12-23 @ 14:30:24
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0