God Morgon Tisdag!

 

En morgon som denna, tisdag i think, började tidigt som tusan. Izabella har nästan inte sovit någonting i natt och ändå är hon pigg och glad. Jag har sagt det så många gånger förut, men säger det igen, hur orkar hon?! Det är för mig en gåta ;-) Själv somnade jag tidigt, redan innan 23 låg jag i sängen och sussade gott. Så det var inte sååå farligt att gå upp vid 06.30 då karln redan varit uppe med barnen en stund. Han fick gå och lägga sig när jag klev upp och vaknade alldeles nyss igen.

 

Idag tänkte jag ta med mig Izabella ut till maxi, ska handla lite och så kika runt lite i affärena där. Måste komma ihåg att köpa blöjor, det har jag glömt dom senaste gångerna. Glömsk som man är haha. Ska bli skönt när Alvar blir helt blöjfri och man slipper det där med blöjor. Det är en dyr utgift ;-)

 

Nu på morgonen har vi tagit oss ett varmt bad, var verkligen kallt när vi klev upp..brr.. sen åt vi frukost och lekte på barnens rum en stund. Förresten, har ändrat lite på headern, vad tycks? :-)

 

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Madde

Hehe du får flörta lite mer gubben din så kanske du också kan få dig en sovmorgon? ;)

kramar.

2009-12-22 @ 10:15:45
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: tessan

ja det ska verkligen bli skönt att slipa blöjor sen, vi ska försöka få Loke blöjfri till sommarn, han fyller då 2år.

2009-12-22 @ 12:28:23
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: josefine

vilka gladfisar.

2009-12-22 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0