It´s a cold friday morning.

 

Vaknade 05.41 och kände mig ganska pigg. Det hör inte till vanligheterna och resten av familjen sover fortfarande. Det hör verkligen inte till vanligheterna att JAG vaknar före barnen, fast ska erkänna att det är ganska skönt med egentid såhär på morgonen. Då hinner man vakna till liv ordentligt innan dagen sätter fart på riktigt.

 

Idag har vi lite att stå i. Lite stuff som ska fixas inför helgens bravader.

 

Jag undrar om Alvar verkligen var magsjuk, han kräktes bara en enda gång och så var han precis som vanligt, lekte och busade omkring som satan himself ;-) Kanske var det bara något han fått i sig? Ja, vem vet.. vi andra har klarat oss ifrån det i alla fall. Skönt det.

 

Nu ska jag ta mig en morgondusch innan barnen vaknar, kan vara skönt med lite värme.

Vad ska ni hitta på denna fredag då?

Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

jo men hej.

2009-12-18 @ 08:13:31
Postat av: Anonym

slutar tre, så strax efter det.

2009-12-18 @ 10:17:16
Postat av: Kaffehörnan

Oj oj de va tidigt men skönt o vakna.

Jo de kan va skönt o ha lite tid själv, man behöver ju de faktiskt. Ha en fin kväll

kram

2009-12-18 @ 14:54:06
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Rolle

Härligt med lite tid för sig själv på morgonen :)

ser ni har snö med, men här nere är det kaos då det ramlar 2 flingor haha, men vi har iallafall en hel del och får se om det ligger till jul, man kan ju hoppas :D



allt bra med er hoppas jag, själv stressar jag för att hinna med, och är inte inne på datan så mycket.



Hälsa familjen och kramma alla från oss i söder :)

mvh Rolle med familj

2009-12-18 @ 17:15:24
Postat av: Dr Feelgood

Härligt att vakna före alla andra och kunna ta det lugnt ett tag innan kaoset startar.

sv. Jag jobbar som produktionstekniker.

2009-12-20 @ 06:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0