Mängder av julklappar!

 

Izabellas julklappar från min pappa med fru och min farmor och farfar

 

 

Alvars julklappar från min pappa + fru och min farmor och farfar.

 

 

Alvars julklappar från oss

 

 

Izabellas julklappar från oss

 

 

Alvars julklappar från min mamma + man, Jossan, Ronny, Jesper

min mormor och min morbror med familj

 

 

Izabellas julklappar från min mamma + man, Jossan, Ronny, Jesper

min mormor och morbror med familj

 

 

Våra julklappar.

 

Jag fick även strumpor och en skiva med bilder och en filmsnutt från barnens dop och ett presentkort på Lindex med 500kr. Dom är inte med på bild. Karln fick även boxershorts, skjorta och presentkort på tatuering, inte heller med på bild.

 

Sen fick vi en ganska stor summa pengar som vi kommer spara till sommaren så vi kan hitta på något skoj :-) Barnen fick även ganska mycket pengar där den större delen sätts in på deras sparkonton och resten ska de få köpa något roligt för som de själva får välja.

 

Bilder och mer om julaftonen kommer senare. Jossan måste skicka över bilderna först eftersom batterierna i min kamera tog slut så blev det inte så många foton. Men kan säga att vi hade det underbart igår och var inte hemma förrän 22.30!

 

Stort TACK för alla julklappar vi fick. Vi är supernöjda och glada för alltihop!

 


Lämna ett avtryck
Postat av: emis

jättefina saker ni o barnen har fått=) kul att ni hade det bra igår.

vad ska ni hitta på idag då?

2009-12-25 @ 16:10:58
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: emis

haha..jag såg det=) ¨

vi ska också bara vara hemma o kolla på film känner mej inte så sugen på att gå t ikväll som alla andra==)

ja alexandra gillar verkligen pet shops

och en mobil är bra o ha när hon e iväg om ngt skulle hända. i dagen samhälle r det nästan ett måste när de är iväg o cyklar själva till kompisar o så

2009-12-25 @ 16:35:13
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Lena

Åh, vad mycket fint ni har fått :)

2009-12-25 @ 19:10:34
Postat av: Princess Charming

åh vad mycket fint ni alla fått och vilka härliga bilder från er julafton. Mys på hög nivå med andra ord? =). Här är det sådär...=(

2009-12-26 @ 16:42:18
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emelie

Fin bild på syskonen (Skullman)- Borén :)

2009-12-26 @ 21:46:15
URL: http://emeliesophia.blogg.se/
Postat av: tessan

erica fick med hello kitty servis =D helt crazy i den katten ju, inte jag, är rätt trött på denna kattjävel ;p

2009-12-27 @ 20:26:27
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0