Friday!


Först när jag hämtade barnen på dagis så blev Izabella jättearg och ledsen. Jag fick inte hämta henne för det skulle ju pappa göra!

Izabella: Du inte hämta mig, bara pappa får hämta mig!

Men till slut gick det bra och vi kom iväg. Gick en, för barnen, lång promenad ner till stationen där vi skulle möta älsklingen. Han har varit i Linköping idag och kom med tåget därifrån. Izabella blev på bra humör och gick snällt hela vägen ner dit och pratade om allt möjligt. Hon berättade att det fanns ett monster under hennes säng som både var arg och dum och som pappa skulle skrämma bort sen. haha sötnos!

Att promenera ner till station tar i vanliga fall (om man går ensam) ungefär 15-20 minuter, men för oss tog det ungefär en timme med ett litet stopp för att köpa dricka. En lagom promenad, det var skönt och solen hade hittat fram :-)


När vi väl hade mött upp älsklingen knallade vi förbi Jonte. Ni vet att karln och Jossan var och hämtade ut paket igår som vi hade väntat länge på, tror ni inte karln glömde paketet hos Jonte när han stannade förbi där för en snabb kopp kaffe igår? Jovisst gjorde han det! Karlar alltså ;-) Nåväl hämtade upp paketet och i det låg denna *pekar på bilden* fina dress till Izabella. Har dock inte bestämt än om hon ska få det i julklapp eller inte..


Sen knallade vi hemåt igen. Gick genom stan, ett dumt val då hela stan är full av shopping galna mammor (och pappor) idag när barnbidraget har kommit ;-) Väl hemma blev det att baka pizza till middag. Izabella och Alvar var jätteduktiga på att hjälpa till och efter middagen blev det bad för barnen och sen myste vi en stund i soffan till en film innan de somnade. När barnen somnat fick jag en skööön massage av älsklingen, det behövdes verkligen för idag har jag haft ont i hela kroppen. Speciellt rygg, axlar och nacke.

Nu blir det bara slappa, kanske spela en omgång eller se en film. Sånt som märks. Vad gör ni ikväll då?

Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Hej vännen

Oj jaså hon kan bli arg de lilla knytet

Tur de löste sig till slut o pappa kom.

Är monstret väck

Ja de var skoj o sitta modell

kram

2009-11-20 @ 22:14:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Madde

Vilken lyx att få massage, det var länge sen kan jag säga. :P

Och jag tycker att hon ska få den i julklapp helt underbart söt dress ju. :D

kramar.

2009-11-20 @ 22:52:55
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Madde

Hehe jo jag har verkligen märkt det. :P

Bodysar i all ära jag älskar dom. ;)

Ja jag förstår det alla verkar få det idag men men haha själv kommer jag att gå och lägga mig ensam och ja jag antar att sambon sitter kvar vid datorn...

Kramar.

2009-11-20 @ 23:26:51
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Karin

ja verkligen! :)

2009-11-20 @ 23:35:06
URL: http://kkarinhaglund.blogg.se/
Postat av: josefine

men hon sa ju igår att det var bettan som var monstret under hennes säng :D

2009-11-21 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0