Gääääsp!

 

Ännu en dag har rusat förbi och jag är verkligen mega trött. Har haft en toppen dag och nu på eftermiddagen har vi slagit in julklappar och lagt pussel, har ett par saker till att slå in och sen får de nog bli sängen för min del. Jag hoppas på att få några timmar mer sömn i natt, för annars kommer jag snart inte orka mera.

Förlåt att jag tjatar om min sömnbrist och ni tänker säkert att min karl kan hjälpa till. Vi delar på nätter och tidiga morgonar, MEN... men det är så att jag är lättväckt..väkt...väckt...äsch.. ni fattar.. och har svårt för att somna om vilket gör att jag oftast hinner vakna innan min slöa karl fan ;-) Och ja, det gör ju att man blir lite trött.

Denna period med ickesovande barn går över förr eller senare så det är bara att stå ut. Mörka ringar runt ögonen och allmänt slö haha. Nävars..Försöker hålla igång så gott de går för att inte somna på dagarna, det är bara onödigt att vända på dygnet och det är så mycket annat man måste hinna med under dagen.

Äuhm.. var inte detta jag hade tänkt skriva om, utan de var något annat.. men det är borta nu.

Förresten, min syster har en ny blogg.. kika gärna in där och säg hej ;-)

Natti Natti

Lämna ett avtryck
Postat av: Madde

Usch vet hur det är, idag sov faktiskt jag och William en och en halv timme tillsammans på dagen och jag kan lova att det är det minsta han kunde ge mig. :P

Han vaknar typ fem gånger i timmen HELA nätterna. :S

Och ja Henric är som din gubbe det tar tid innan han reagerar. ;)

Sov gott!

Kramar.

2009-11-25 @ 22:05:26
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Emma-Lou

Skitjobbigt det här med sömn. Du ser ju vad klockan är nu och jag är uppe. Som vanligt :P Kan inte sova bara... Knasigt värre.



SV: det är skönt att allt är igång nu, ska iväg på patientutbildning imorgon + att jag ska på samtal samt sjukgymnasten igen på fredag. Mycket på G nu. ÄNTLIGEN! :)



Hoppas du får sova ut någon dag här nu, du som haft ont å allt :/

2009-11-26 @ 01:17:52
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen
Postat av: Gurkiss Scrappande

Kikar tillbaka :)



Tusen tack för ditt besök och din kommentar :)



Ja det där med sömnbrist känner jag väldigt väl igen hua Man kan ju känna sig sååå dan...

Hoppas det vänder snart så att du får sova.



Hade gott.

Kram Gurkiss

2009-11-26 @ 04:56:52
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: princess charming

ja men vilka strålande recept tips du kom med =). Tack så mycket! Det är alltid så svårt när sonen inte tål tomat och andra grejer, men det ska gå att lösa =). Jag har tampats med min 3 åring här hemma,..hon ville absolut inte blåsa håret och jag tyckte absolut att hon skulle det eftersom hon haft feber bara för någon dag sedan. Så hon skrek och jag försökte hålla fast henne. Jag ville inte ge mig i det läget för hon prövar oss till max ibland. Hatar sådana lägen =(. Men nu är det bra!! =). Hoppas du har en bra dag utan trotsiga barn..hehe

2009-11-26 @ 12:43:29
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: rock n roll mama

usch vad jobbigt det är när de äe inne i den fasen! man vill bara lägga sej ner mitt på dagen o sova på jobbe eller skolan o så..hoppas de kommer in i sov fasen snart igen! o männen vaknar nästan aldrig=(

2009-11-26 @ 14:46:19
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0