Pyssel lördag.


När barnen kom hem förut så satte vi oss och pysslade lite, titta vilken fin snurra pappsen fixade åt barnen :-) Han använde sig av ett sugrör, papper och en nål.. hur han sen gjorde vette tusan ;-)


Vid fyra tiden gick vi ut en stund, se så mörkt det var redan då. Fast idag gick det bra, Izabella tycker annars det är lite läskigt när det är så mörkt ute.

 

Glada barn är det bästa som finns, right?

När vi kom hem igen blev det kvällsmat och bad innan barnprogrammen började, då kröp vi ner i soffan allihopa och myste. När barnen sen hade somnat så har det bara blivit att slappa. Karln sitter just nu och spelar lite med grabbarna så jag får roa mig på egen hand.

 

Förresten var inne på tradera och kikade hur det gick för mina auktioner och jag har nu sålt en sak för över tusen kronor :-) Kanon ju, så nu blir det lite extra pengar att spara undan :-)

 

Vad gör alla denna lördagkväll? Statistiken har sjunkit lite idag, men jag antar att de flesta har partaj eller myspys kväll, bara jag som är udda och sitter här haha.


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Hej vännen

Så härligt o sitta o pyssla

Dom e duktiga. Jag har slappat o druckit kaffe

kram o gonatt

2009-11-21 @ 23:51:38
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: rock n roll mama

fina bilder. de är så söta dina barn

ojdå, det var en bra summa du får in på tradera*=) perfekt.

2009-11-22 @ 12:51:27
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1
Postat av: sandra

hittade inte så värst mycket.. det blev tre par strumpor åt novalie och hårfärg till mig.. jag gillar inte stan.. fins ingenting där. gillar mer ellos och så .. att beställa :)

2009-11-22 @ 16:30:52
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0