En måndag..

Syster yster ser måttligt road ut ;-)

 

Den här dagen har gått undan. Lämnade barnen på dagis vid nio. Gick hem igen och åt lite frukost, efter frukosten satte jag fart med pluggandet. Började med inlämningsuppgiften till etik kursen. Läste en himla många sidor i boken som vi skulle göra, sen beskriva innebörden av olika begrepp. Gjorde 6 av 13 stycken, sen orkade jag inte mer och klockan drog iväg. Åt lite lunch och sen kom syster förbi en stund innan hon skulle ner till körskolan. Strax efter att Jossan hade gått igen så knallade jag ner i tvättstugan slängde på ett par maskiner tvätt innan jag begav mig bort mot förskolan för att hämta barnen.

 

Vi stannade till på vägen hem och lekte en stund i lekparken. Bilder på det kommer lite senare. Barnen åkte kana, klättrade och hade sig. Efter en liten stund ringde Jossan och frågade om hon fick låna Izabella. Hon ville ha sällskap medan hon kollade på skor. Izabella ville absolut det och nu är de på stan med andra ord. Jag har hängt upp tvätt och fixat lite. Karln började nyss med maten. Ska bli riktigt gott, för nu är jag hungrig :-) Alvar leker med tågbanan och det är lugnt och skönt här hemma.

 

Vad har ni gjort denna måndag?


Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

inte stoffe heller så korten på mig har alexandra tagit

du får be isabella



världens längsta måndag idag o jag har riktigt tråkigt!!

2010-08-30 @ 17:12:53
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

jag såg bilder på din söster och hojtade till fort som fan till lasse: KAN DU SÄTTA PÅ KAFFE! :p



inspirerande, mohaha :P

ow, tack så mycket! som tur var tyckte macco också att det var fint. Jag ska nog beställa flera grejer från kristinas scrapbooking, en tjej på bilddagboken som har ett sånt företag. detta på bilden, är grejer jag köpt från rusta. men roligare o gynna folk man "kännner" faktiskt.. :P eller hur? :P

pöss på dig, snart blir det kaffe här, sen ett mysbad för min del. mmmmmmmmmhhhhhh... badaaaa! :D

2010-08-30 @ 17:53:54
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

SD är ena riktiga tokar ;-) Vad söt Alvar var då :-)

2010-08-30 @ 18:03:53
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

haha jag var ju trött :D

2010-08-31 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0