Fredag.

 

Vilket underbart väder vi har här idag. Varmt och soligt. Det gillar vi, men tyvärr ska jag spendera eftermiddagen till att tvätta. Jippie, eller inte, men det behövs. Har i alla fall spenderat hela förmiddagen utomhus så lite har vi njutit av solen. Blir väl att gå ut en stund på eftermiddagen också, mellan tvättstugebesöken ;-)

 

I morgon kommer min pappa hem igen från deras långa resa :-) Blir väl ett besök där när de har hunnit landa och ställt om sig till vår tidzon igen hehe. I morgon kanske Jossan kommer på besök också. Det är väl det som händer i helgen, har faktiskt inga planer alls inför helgen. Får ta den som den kommer helt enkelt. Vad ska ni hitta på i helgen?

 

Nä, nu ska jag ta och plocka ordning lite här hemma och sen är det dags att knalla ner till mitt andra hem.. dvs tvättstugan ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Här är det lite molnigt, men jag klagar inte :-) Ja, visst är det gott med lasagne och sedan har jag lilltjejen här fortfarande, så jag ville ge henne något extra gott :-)



Ni hittar säkert på något skoj utomhus :-)



Personerna igår dök upp, det var bara det att de gick hemifrån och till oss, medan jag trodde att de skulle åka bil/buss hit. Därför tog det längre tid än beräknat :-)

2010-08-06 @ 13:54:42
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

ow, man tackar! fint att ha iallafall EN välkomstkommitté här i bloggvärlden. ;)



imorn ska jag hälsa på min mammas kusin som kommit hem från att ha jobbat i austraien. ska se om jag kan hälsa på fler folk i växjö med.. när man ändå är där liksom. ;) pöss

2010-08-06 @ 21:05:47
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hihi, lite random sådär men jag tror jag såg er i parken. Du kanske vet den, som ligger vid de gröna huset, nästan borta vid såpkullen? :)

Bor där precis



Ha det bäst :D

2010-08-06 @ 22:43:17
URL: http://stylebyrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0