Veckans planer (v33)

  • Måndag: Njuta av sista lediga dagen, syster på besök.
  • Tisdag: Börjar skolan
  • Onsdag: Skola och dagis
  • Torsdag: Skola och dagis
  • Fredag; Skola och dagis, augustifest (marknad, karuseller, musik osv)
  • Lördag: Augustifest, barnen till mamma, träffa vänner och ta en öl
  • Söndag: Inga planer
Hur ser er vecka ut?

Lämna ett avtryck
Postat av: Kristina

Ja det är verkligen skönt med en sovmorgon då och då.

Tack så mycket :)

2010-08-16 @ 08:17:23
URL: http://bobisen.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Fullt upp denna vecka. Själv har jag inte den blekaste vad jag ska hitta på. Z är hemma idagoch jag vill göra något. Vet bara inte vad... Ser ut att vara fint väder, så vi drar nog iväg någonstans senare. Hade inte så mycket frukost hemma,så ska satsa på en tidig och stor lunch.



Något jag inte glömmer att kika på, det är "CSI" kl 21 på måndagar. Och jag brukar komma ihåg att titta på "Criminal Minds" när den serien sänds kl 21 på torsdagar. Märks att jag gillar kriminalserien, hehe. De och mystiska serier som "Lost", "True Blood" och "Supernatural" tycker jag är spännande att kolla på. Grymt skönt att jag och gubben har samma smak när det gäller serier - och oftast film. Jag är sådan där skräcknörd, som allra helst kollar på en rysare framför en komedi. Maken kan fixa det, men ledsnar efter ett tag om det bara är skräck. Hahah. Men en sjysst komedi funkar för min del också.

2010-08-16 @ 08:54:19
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Haha, skrev just till dig!



Så Izabella ska också prova på sporter?? :-) Vad kul!

2010-08-16 @ 08:55:08
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Oj, min vecka är ganska oplanerad. tar dagen som den kommer, eller imon ska jag kolla om lite jobb och idag ska jag göra lite saker i stan! :) hehe Ha en bra måndag och njut av din sista lediga dag! :)Kram!

2010-08-16 @ 09:01:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0