En kall måndag.


God kväll kära vänner där ute i bloggvärlden. Idag har det minsann varit en kall och snöig dag. Vi tog en tripp till Linköping på förmiddagen. Tågen hade dock fastnat så fick åka dubbeldäckare dit, spännande tyckte barnen. Väl i Linköping uträttade vi lite ärenden och sedan åkte vi hem igen. Inte direkt hem dock utan stannade till och åt lite mat på stan och så handlade jag de sista julklapparna och lite andra nödvändigheter.

Har varit ganska trött hela dagen så när vi kom hem somnade jag på soffan en stund. Skönt var det och skulle lätt kunna somna snart igen, men ja, några timmar till ska jag väl försöka hålla mig vaken ;-)

Ska se om jag hittar någon bra film som man kan se. Har ni några bra filmer som ni kan rekommendera? I brist på andra filmer så kan vi ju alltid se på Saving private Ryan hehe. Min favoritfilm ;-)

Hoppas ni alla har haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll!

Lämna ett avtryck
Postat av: emmi

Delta i min tävling om att vinna en länkning.

Allt du behöver göra är att gissa vad jag stickar =)

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/gissa-ratt-vinn-lankning.html#comment

2010-12-20 @ 23:26:42
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0