Jag vill också!!!

"Titta mamma, jag sitter som Ariel.."

 

Tänkte börja med att säga GRATTIS till min kära far som fyller hela 50 år idag :-) Jag hoppas du får en bra födelsedag där borta och vi syns om ungefär en vecka när ni kommer hem igen! Fick sms från pappa häromdagen och då hade de varit i Treasure Island och badat med delfiner och var då på väg mot Everglades. Sen fick jag ett sms igår och då hade de åkt såndär träskbåt och tittat på krokodiler, varit på Key west, shoppat och druckit whisky.. Nej, jag är fortfarande inte avis.. inte ett dugg!! Ska leva snålt i ett par år och spara en jäkla massa pengar och sen åka på en långresa med min älskade familj. Är grymt sugen när man hör hur underbart dom har det där borta!

 

Har även fått några sms från min mamma som befinner sig i Italien nu, de har det bra med sol och värme. Fusk! Här regnar det ju bara :(

 

Nåja, har varit ute och lekt med barnen under förmiddagen, Izabella fick cykla också så det blev en promenad runt området. Nu ska jag ta och fixa lite lunch och städa lite här hemma. Blir väl att gå ut och leka en stund sen i eftermiddag också. Hoppas ni har en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad mysigt din pappa verkar ha det därborta, helt rätt att fira sin födelsedag storartat.



Ni borde åka till Skansen en dag, men då för en heldag. Det finns så mycket att se, vi hann bara med 1/3 och då var vi där i flera timmar, haha.

2010-07-30 @ 12:23:54
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

åååååh, fyfasen så kul det låter. jag hoppas hans kamerabatteri håller...! :P och nu är sista delen i min londonserie upplagd, ifall du vill se.

nu kanske izbella vill färga håret rött också, efetr sax-bravaden, om hon ska va ariel... ;) pöss

2010-07-30 @ 12:40:10
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Åhh jag skulle oxå bilja bada med delfiner...Coolt! :) Du får oxå ha en bra dag nu! :) Kram!

2010-07-30 @ 12:45:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Emma-Lou

Det låter som en bra plan, tror du att ni kommer hit något i år? :-)



Vad har ni gjort annars idag? Här har vi varit hemma hela dagen, men gjort barnmat, städat och haft oss, så inte legat på latsidan direkt.

2010-07-30 @ 17:02:38
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

vad fin lite ariel! visst är det gulligt när de vill lika någon=)

2010-07-30 @ 22:39:16
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0