Varmt som satan..

Älsklingen nördar vid WOW hemma hos Johan.

 

Jisses, det är verkligen äckligt varmt. Fick för mig att städa köket och Izabella var så duktig och hjälpte till. Hon plockade upp lite skräp och dammsög. Sen moppade jag golvet, dammade av och diskade lite. Fick dammsuga lite innan också, Izabella står mest på ett ställe och dammsuger ;-) Blev så varm av allt städande så det blev att kasta sig i duschen. Skönt med en svalkande dusch, men är lika varm nu igen. Ska ta och fixa lite mat till oss, men vet inte riktigt vad vi ska äta. Får se vad som finns i frysen. Sen blir det att tvätta och vid 16 kommer min mamma och hämtar upp Izabella. Min kära syster skulle visst följa med dom på stan sen.

 

Saknar er mina älsklingar, men vi syns ju i morgon :-)

 

Ps. Ni har blivit riktigt dåliga på att lämna kommentarer ;-) Fast iofs är det ju semestertider, så det är ju inte så konstigt kanske :p

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Lucifer

Kan ju skriva lite jag då..hehe..puss..

jo , vi syns i morgon..ring när du vet när tåget är framme så står jag och johan där!

2010-07-08 @ 14:16:34
Postat av: Emma-Lou

Det är samma hos mig, det är "bara" du och emis som lämnar kommentarer typ. Jga försöker lämna kommentarer till varje inlägg du skriver iaf :-)



Vad jobbigt det där med läpparna, men är du bättre nu? Själv hostar jag fortfarande lite lätt, det är en segdragen variant jag har som vägrar att ge med sig.



Idag är det verkligen varmt ja. Men jag klagar fortfarande inte :-D

2010-07-08 @ 15:59:40
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

Hej vännen. Vad duktig du varit idag. Annat än vad man kan säga om mig ;). Kramen

2010-07-08 @ 16:31:41
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0