En update utan bilder.

Förlåt för min frånvaro här på bloggen. Har helt enkelt inte orkat sitta här och skriva.

Igår träffade vi min syster på stan en stund, tog en fika och shoppade lite. Hon skulle hitta något att ha på sig på sin pappas bröllop och vi gjorde henne sällskap. Jag shoppade lite kläder till barnen på rean. Tog en storlek större så de kan ha kläderna i höst. Ja, jag vet att sommaren nyss har börjat men som sagt det var på rea så man får passa på ;-) Jag fick tre tröjor till Alvar, två tröjor och ett par tights till Izabella för 200kr. Sen fick Alvar några nya bilar och Izabella fick ett trollspö. När vi kom hem igen slängde jag mig på soffan och kollade på Viktorias och Daniels bröllop. Kan inte påstå att jag varit så värst intresserad av det, men det var faktiskt roligt att se.

Tog även första sprutan igår, eller rättare sagt min älskling tog den på mig. Det var obehagligt men det gick bra. Ska ta nästa snart igen. Det gick även lite bättre att sova i natt, men det gör fortfarande ont när jag vänder mig, sätter/reser/böjer mig. Skorna kan jag inte ta på mig själv då det gör för ont att böja mig. Kan i stort sätt bara ha mjukisbyxor på mig för annars får jag ont eftersom det ena såret sitter vid naveln.

Innan jag åkte hem från sjukan i fredags så skulle de byta ett av kompressorna som jag har, men hon hade satt det fel. Det satt nedanför såret :/ Dock har jag åtgärdat det själv med hjälp av sjukvårdsupplysningen :-) Det måste ju sitta på och hålla ihop såret så det läker. Det är tejp under kompressorn som ska hålla ihop såren, eftersom de är så små så behövs det inte sys. Tänk att så små sår kan göra så ont!

Har mått lite sisodär också. Har haft svårt att äta. Inte känt mig riktigt hungrig utan det har mer kommit som ett illamående, men det har också blivit bättre. Igår kväll kunde jag äta lite och nu känner jag mig hungrig så ska ta och äta lite frukost.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Utan bilder, det är ovanligt för att vara dig :-)



Vad dåligt att en utbildad personal inte kan sätta kompressorn rätt! :-(



SV: Visst är den bra, "Prinsessan och grodan"? :-)

2010-06-20 @ 11:16:00
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

Men gumman,..krya på dig. Skönt att op gick så bra ändå , men jobbigt med all värk. Vila mycket så det inte blir komplikationer efteråt,..tro mig jag vet! Ja bröllopet var otroligt vackert. Prins daniels tal till victoria...oh my vad vackert :). Ja nu får man passa på att handla lite kläder på rean. Jag hittade en jättefin klänning till min lilla stumpa och en cool tröja till snygga killen,,hehe..och så kunde jag inte låta bli att köpa en tröja till mig som jag gått och tittade på tusen gånger i affärerna. Jag var osäker på om den verkligen var jag , och det är den säkert inte,..fast den var så fin på mig. Känns bra!" Nu ska jag fortsätta umgås med mina föräldrar, mina barn,..och snart kommer syrran med barnen hit. SKÖJ! Krya på dig gumman. Tänker på dig. kram

2010-06-20 @ 14:16:06
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0