Fyndat lite ;-)

Sötnos.

 

Städa var det ja. Hm.. Vi har städat och barnen stökat ner. Yes. Är klar med Izabellas rum, möblerat om, rensat leksaker och städat där inne, det tog sin lilla tid men nu är det äntligen klart. Eller har varit en stund för efter att vi blev klara där inne så gick vi ut en stund. Lekte och handlade lite. Fyndade i mataffären minsann ;-) Mjölk med utgångsdatum om tre dagar för 4.90kr/st, hamburgare 8st/10kr, gårdagens bröd (fortfarande mjukt och gott) 10kr osv.. Ibland kan man fynda riktigt bra saker i mataffären haha.


Lämna ett avtryck
Postat av: tobbs

fin blogg, besök gärna min blogg! riktigt bra en lovar! www.tobbs.se :)



nice blog, please visit my blog! it's awesome! www.tobbs.se ;)

2010-06-07 @ 13:41:28
URL: http://tobbs.se
Postat av: Emma-Lou

Fynda gärnet i mataffären, typ det bästa jag vet, hahahahahahaha! Det märks väl när jag köper hem så pass mycket kött ;-) Måndagar brukar vara bra att fynda, vi har en sådan "datum-korg" på en utav butikerna här, jättebra ju! :-D



Har inte fått så mycket städa av gjort här hemma, hantverkare på besök och jag har fått guida dem vad som är fel m.m. Sedan har jag förstås kirrat med jordens disk också, såå.. Jag har ju inte legat på latsidan ändå när jag tänker efter. Har rensat bland skorna också, men är inte riktigt klar där. Ska lämna in flera par (detta kommer att bli dyrt) på omklackning.... :(

2010-06-07 @ 15:49:13
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

ja minsann.. skönt att kunna fynda även i mataffärn. :P

min son är 1 år och lite till, föddes 21 maj-09. :P

pöss!

2010-06-07 @ 16:33:40
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0