Skitvården.

Jag vill börja med att säga tack för alla fina kommentarer som jag har fått. De värmer. Nu ska jag berätta i stort hur min dag har sett ut.

12.00 Kommer till sjukan och får sitta ner i väntrummet.

12.15 Får byta om till sjukhuskläder och sitta ner i ett annat väntrum.

13.30 Får komma in och lägga mig i en säng, får dropp i armen. Fryser som en gnu, törstig, hungrig och har huvudvärk, får informaton om att det kommer dröja ca 20 minuter till.

15.30 Läkaren kommer för att meddela att operationen är inställd. De hinner inte operera idag då det bara finns tre läkarteam som hade fullt upp med andra operationer som dragit ut på tiden. Under kvällen har de bara ett läkarteam som har fullbokat. De hinner alltså inte operera mig idag.

15.40 Jag åker hem, går förbi pizzerian nedanför och köper med mig en hamburgetallrik, den har nog aldrig varit så god som nu.

16.25 Har skrivit klart detta inlägg och ska svara på era kommentarer :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Men näe? FYFAN ALLTSÅ!

2010-06-03 @ 16:37:02
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

Men fan vad jag blir arg nu! Att de bara har mage att göra så. Ska folk behöva ligga där och vänta ch få dropp fixat och så har man ställt in sig på att det nus ka bli av och så bli det inte det ändå. Inställt 2 ggr va? Jädra skit! Vart är sveriges vård på väg? Ska du behöva gå och ha ont? ska du våga lite på att det blir av nästa gång då?...åååhhhh....jag skulle nog anmält. så får det inte gå till! Stå på dig!



Ang länken , jag har själv testat att trycka på den efter jag kommenterat och då fungerar det. SKUMT! jag ska forska i det. Hoppas du inte tröttnar under tiden bara!



Kramar om dig gumman. Tycker sååååååå synd om dig nu!

2010-06-03 @ 17:21:35
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: tessan

så trist när det blir så, tyvärr måste de ju ta akuta operationer först.

2010-06-03 @ 18:05:47
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: emma

faaaaaan vad idiotiskt!! tycker de kunde klämt ur sej det lite tidigare! antar att det inte kom som en nyhet för dem precis när de sa till dej!!

vet du när nästa gång blir`?

kul o läsa svaren till alla frågor tycker jag!

2010-06-04 @ 12:48:22
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0