Shoppingen i bilder.




Till Izabella: Linnen, T-shirtar, Leggins, Klänning, Fleecejacka, Toppar, Hello Kitty t-shirt, Kofta, Strumpor, Bikini och Presenter.



Till Alvar: Shorts, Skjorta, Jeans shorts, T-shirtar.



Till Älskling: En t-shirt och två linnen. Svårt att köpa kläder till honom då han är så kräsen ;-)



Till Mig: En mjuk skön munkjacka i modell längre (går nästan till knäna) Två tunikor och ett linne.



Övrigt: En stor kudde och örngott, mortel, plåster, borste, kammar, kruka, kylskåpsmagneter, badringar, paraply, salt&peppar kar, tofsar, solglasögon, krattor, spadar, små dukar, tavlor och kakor.

Det blev även BH:ar och trosor till mig, boxershorts till karln och andra nödvändigheter såsom disktrasor, sköljmedel, fryspåsar osv.. Men det är inte med på bild :p


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

åh vad mycket bra och fint ni hittat. Roligt att se att du hittat andra kläder än vad jag hittat til min tösabit. Det enda som var "samma" var hello kitty t-shirten fast vår dotter fick en svart =). Där ser man vilken variation dom ändå har på kläderna som kommer. Allt ni köpt var ju bra och fint!

2010-06-02 @ 17:42:04
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Vardagsprincessan

Ja men vad bra att ni hittade regnställ :). Ni kommer vara lagom trötta efter ullared , brukar jag vara iaf! Men vad nöjd man är när man kommer hem och ser alla inköp. Sist handlade vi för 5.100kr..gulp! Det sätter väl en grop i magen! Annars är det ju kul att handla speciellt till barnen. Idag skulle jag velat vara en bläckfisk,..haha,..går inte att förklara men du kanske läst min blogg?

2010-06-02 @ 20:33:30
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

Haha, snacka om att det är lättare att hitta kläder till flickor än till pojkar ;-)



Gash, vad snygga tunikorna var vill ha De där tavlorna är också så fina!



Får jag fråga hur mycket alltsammans kostade? Är så himla nyfiken på det där stället!!!!



kramar

2010-06-02 @ 21:15:08
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0