Ullareds resan

 

Vid kvart över fem igår morse blev jag hämtad. Började åka och hade knappt kommit till linköping förrän jag somnade i bilen ;-) Vaknade dock av att jag fick ont i nacken, kan inte sova i bilar. När klockan var ungefär halv åtta så stannade vi vid en mysig rastplats och åt frukost. Det var förbannat kallt dock, så vi skyndade oss att äta upp frukosten och åkte vidare. Var framme vid nio ungefär. Lämnade av väskorna vid stugan och gick ner till Gekås. Där shoppade vi loss en hel del ;-)

 

Några av alla shoppingpåsar utanför stugan.

Mamma kikar igenom sina påsar.

 

Efter att ha lämnat av alla påsar i stugan och fikat lite, så traskade vi vidare. Kikade igenom affärena runt om Gekås, men det var inte så mycket att ha. Hittade dock ett par skor som jag köpte. Gick in på Gekås en vända till och då fick lite mer saker följa med oss hem ;-) När vi var klara där för andra gången så gick vi och åt mat. Men vilken besvikelse maten var. Usch. Jag tog kycklingspett med stekt potatis, Jossan åt rödspätta med potatis och sås och mamma tog kebabpizza. Min och Jossans mat slängde dom upp slaffsigt på tallriken och värmde den sedan i micron. Ja, ni läste rätt i MICRON!! Mammas pizza såg inte alls ätbar ut, utan rent ut sagt vidrig. Maten var dyr och vi var jättehungriga så vi åt ändå.

 

Mina nya skor.

 

Gick tillbaka till stugan och umgicks lite, såg desperate houswifes, följer inte alls den serien så jag läste lite tidningar i stället. Pratade och mumsade godis, duschade av oss och bäddade ordning sängarna och klockan 22 ungefär sov vi gott allihopa efter en heeel dags shopping! I morse gick vi upp ganska skapligt, åt frukost och gjorde ordning oss. Mamma skickade iväg oss ner till Gekås igen så hon kunde städa stugan, hon ville inte ha vår hjälp. Min bästaste mamma, så söt. Vid 10 tiden kom Jens och hämtade upp oss och då bar det av hemåt igen. Stannade till och åt lunch på vägen och var hemma vid 13.30 tiden. Väldigt skönt att komma hem! Vi har haft jättetrevligt och jag är supernöjd med alla inköp (bilder kommer senare)

 

Mina älsklingar är iväg och hälsar på ett par vänner, de skulle fixa med nån pool och greja. Saknar dom! Fast vi ses ju på fredag :-) Nu ska jag ta bilder på det jag har shoppat, plocka in sakerna och fixa lite. Ska svara på era kommentarer och senare ikväll kommer jag även svara på alla frågor jag fått i frågestunden :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

haha snygga bilder

2010-06-02 @ 15:38:01
Postat av: Emma-Lou

Oooh! :-)

2010-06-02 @ 15:56:34
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

ååååhhhh va mysigt! avis på all shopping ju :). bilder ska jag absolut kolla på sen. krsm

2010-06-02 @ 16:13:13
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: emma

vad skoj att resan gick bra o att ni hittade lite fynd!!

2010-06-03 @ 01:08:57
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0