Älska mig!

Lyssna!

 

Ännu en tidig morgon. Fast idag är jag inte lika trött minsann. Somnade tidigt igår så har fått mig några timmars sömn. Skönt det, då kanske man orkar med hela långa dagen ;-)

 

Planerna för idag är att äta en mysig frukost tillsammans för att sedan gå ut och leka en stund. I eftermiddag ska jag tvätta så då blir det lite lugnare aktiviteter här hemma. Lägga pärlplattor, rita, bygga med lego eller vad barnen nu vill hitta på. Fast ja, jag ska väl inte säga att det blir så för man vet ju aldrig hur dagen kommer att bli i förväg :-)

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

mm de va gott:)

2010-03-14 @ 11:11:13
Postat av: emma

den låten minns jag mkt väl ifrån min ungdoms galna år när man var sådär 14-17 år! underbart! ibland vill jag ha den tiden tillbaka! dia psalma var ngr man lyssnade på en massa då! maria är bäst!!

2010-03-15 @ 13:30:32
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0