Hallå.

 

Vi stannade ute i lekparken en stund efter dagis, det var mörkt och kallt. Kom hem för en liten stund sen och nu sitter mina älsklingar i badet. Ja, pappsen är där med dom och håller ett vakande öga på dom. Ska strax fixa middagen. Tänkte göra en köttfärsgratäng idag, första gången jag gör det så ska bli intressant och se resultatet ;-)

 


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

vad jag gör? skit i det du! haha . nee men jag har jobbat, hämtade jonna på frita vid 17, nyss lagat o ätit mat... sj?

2009-12-08 @ 18:09:28
Postat av: Princess Charming

mysiga barn som vanligt =). Ibland kan det vara mysigt att vara på lekparken då det är mörkt ( men inte för sent). Det blir gärna trist att vara på en lekpark om man fryser dock =/,..låter energigivande och härligt med det varma badet efteråt.!! Köttfärsgratäng? recept? kram

2009-12-08 @ 20:50:47
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Princess Charming

åh tusen tack för receptet. Snabbt och enkelt precis som det ska vara =). Det får jag tillaga någon dag! Vad gör ni såhär på kvällskvisten? Jag har tittat på Andra avenyn och snörvlat ;).

2009-12-08 @ 21:47:39
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Kaffehörnan

Gokväll

Ja annars hamnar dom under vattnet

Hoppas de smakar gott

kram

2009-12-08 @ 21:49:21
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Anonym

hah verkligen! hah men kom in å¨msn då

2009-12-08 @ 23:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0