Onsdagskvällen

Trött och söt!

 

Hade tänkt lägga mig tidigt idag, men ser att klockan redan börjar bli mycket. Inte så värst trött är jag heller. Åh, varför ska det vara så svårt att komma i säng tidigt?

 

I morgon är barnen lediga från dagis och jag har bara ett matteprov i skolan, sen ska vi umgås hela långa dagen :-) Funderar på vad vi ska hitta på. Försökte få min syster till att komma och hälsa på, men hon är lite lat så får se hur det blir i morgon. Ut ska vi i alla fall, ut och leka, springa av oss energi :-) Sen blir det säkert lek och bus här hemma också, som de allra flesta dagarna.

 

Mina skruttungar sover sedan några timmar tillbaka. Alvar sprang och la sig i våran säng när jag sa att det var dags att sova, sötnosen. Lät honom sova där, så ska bära in honom i sin egen säng innan jag bäddar ner mig och ser en film eller så. Vilken film jag ska se vette tusan. Känns som man har sett alla ;-)

 

Filmtips någon?


Lämna ett avtryck
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: hehe hittade dom igår faktiskt, hade lagt dom på ett smart ställe:P

2009-12-09 @ 22:39:18
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Gokväll

A hon får asa sig till dig, blir de bus hela dagen

kram

2009-12-09 @ 23:33:12
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: jossan

haha jag är inte lat! haha ja vet att den va dålig men iaf :D

2009-12-10 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0