Kvälls babbel

 

Har inte skrivit så mycket idag, men nu så.

 

Igår, hade karln spelkväll med grabbarna och jag hade en filmkväll för mig själv ;-) Bäddade ner mig i soffan och såg på Dödligt vapen hehe. Gammal men lika bra fortfarande och Mel Gibson har sååå vackra ögon!

 

Den här söndagen har bestått av mycket städning men eftersom vi är två så gick det ganska fort. Skönt att det är klart i alla fall. Sen blev det självklart en hel del lek och bus här hemma. Ingen av oss hade större lust att gå ut i regnet. Det har regnat mest hela dagen uscha.

 

Kommande veckans planering:

  • Måndag: Sjukan (ultraljud), skola, tatuera mig :-)
  • Tisdag: Sjukan (undersökning) Skola
  • Onsdag: Skola, storhandla
  • Torsdag: Skola
  • Fredag: Skola
  • Lördag: Barnen till mamma, vi ska ut och shoppa julklappar (till barnen)
  • Söndag: Pyssla lite och göra fint, det är trots allt 1.a advent (redan?)

 

Nähe, det är väl bäst att lägga sig nu då. Undra hur det ska gå när jag inte är så värst trött nu. Hm.. slänga på en film och hoppas på att somna till den. Jupp, så får det bli.

 

Natti Natti


Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

vad ska ni göra på fre? Lust att följa med mig till rusta och lite så? Ska träffa mamma på stan vid fyra, men vi kanske kan ses innan och åka dit?

2009-11-23 @ 09:30:19
Postat av: josefine

okidoki

2009-11-23 @ 09:43:11
Postat av: josefine

idag? det kan jag inte.

2009-11-23 @ 11:31:00
Postat av: josefine

för att ronny ska till sjukan vid 17

2009-11-23 @ 11:43:13
Postat av: S U B U R B A N. G I R L

oj ultraljud är de en till knoddis påväg som jag helt totalmissat i din blogG?

2009-11-23 @ 15:04:26
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hej hopp

Då har du haft de mysigt me film

Kram

Ha de gött idag

2009-11-23 @ 15:11:14
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: pelle

Ujuj, du har fullt upp hela veckan ser jag ;D

2009-11-23 @ 15:13:53
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: josefine

ni behöver inte följa med på fre. Ska träffa tessan då, innan jag träffar mamma.

2009-11-23 @ 17:49:51
Postat av: Kaffehörnan

Nu väntar man på Ullared du

Ser du de med

Ha en fin kväll

kram

2009-11-23 @ 19:25:09
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: rock n roll mama

hej! hur gick det å¨ultraljudet?

blev tattueringen fin?

veckan verkar vara fullbokad= skoj! kram

2009-11-23 @ 19:47:30
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0