Bättre i natt.

 

Natten till idag blev sååå mycket bättre. Fick sova ostört då Alvar sov i sin egen säng heeela långa natten. Känner mig relativt utvilad även om morgonen började tidigt. Vi har myst lite och lekt lite, ätit frukost och fått på oss kläder. Nu vill Alvar väldigt gärna gå ut, så han står här och tjatar om det med skor och mössa på sig ;-) Vi ska gå ut om en stund, men väntar på att Izabella ska komma hem först. De skulle komma nu vid 10 eftersom Jossan måste jobba sen. Så fort de har kommit ska vi skynda oss ut så lilleman blir glad och nöjd :-) Han älskar att vara ute och skulle lätt kunna vara det heeela dagarna om det var så. Fötuom när det regnar en massa eller är väldigt kallt då, för då vill inte ens han vara ute ;-)

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Jaså grabben e startklar he he

Då e de bäst ni är inne om de regnar ute

Idag ska i stan sen äta hos min bror

kramar

2010-04-07 @ 10:21:57
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma-Lou

Skönt att åtminstone du sov bättre inatt. Jag la mig dessvärre sent och när jag skulle flytta på Z och bad maken att lägga över J till sin säng, så vaknade båda barnen och var vakna ett bra tag. Det har inte skett tidigare, men de somnade i alla fall till slut. Fast maken blev lite putt på mig :/



SVAR: Jag gillar sådana leksaker också, de pedagogiska varianterna som omfattar både lek och lära på samma gång :-)

2010-04-07 @ 10:41:33
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Tobbe

Okej så bra! :)

Ja det fick jag. :) Sov som en stock och vakna i normal tid. :) Och nu är den jävla förkylningen borta!! :D

2010-04-07 @ 11:56:33
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0