God morgon.

 

Tänkte passa på att skriva några rader här medan barnen sitter lugna i soffan och ser på barnprogrammen. Alvar är helt inne i det så fort de visar postis per eller thomas och vännerna ;-) Sen tröttnar han och börjar leva rövare i stället hehe. Izabella däremot kan sitta i någon timme innan hon också tröttnar och vill hitta på något annat.

 

Vädret ser inte alltför roligt ut just nu, men vi får ta på regnkläderna och gå ut en stund sen i alla fall. Leka av sig en hel del energi, ja inte jag då, utan barnen ;-) I eftermiddag ska vi hem till min pappa + fru på en fika men annars har vi inga planer för dagen. Får se vad den har att bjuda på helt enkelt.

 

Vad ska ni hitta på?


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Hej o gomorron

Jaså fika är ju inte alls dumt

Ska göra mig iordning, fika jag med

Ha en fin lördag

kram

2010-04-10 @ 08:35:51
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma-Lou

Tack :-) Mjo, sov OK inatt, inte så jättemånga timmar, men betydligt bättre än föregående nätter. Dock låg BÅDA kidsen i sängen som vanligt så jag la en avlång och stor kudde mellan mig och Z, så jag hade kanske en yta om 40 cm att sova på. För nackens del blev det OK. Kan verkligen inte sova i Z:s säng eller i soffan, eftersom jag ligger helt fel och snett då.



Både du och jag måste ta tag i det här, för det fungerar INTE. Jag vet inte hur jag ska göra, Z totalvägrar att nattas sin egna säng och gubben tar över J direkt så fort han bara öppnar ögonen om natten, typ.



Vad ska ni hitta på idag då?

2010-04-10 @ 10:03:14
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

här är det regn också så regnkläderna åker på strax! nathalie gillar o hoppa i vattenpolar=)

2010-04-10 @ 12:37:20
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kommenter gjerne tilbake :)

2010-04-11 @ 12:08:37
URL: http://mathildejenta.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0