Psycho :O

Oh no!! Han har rymt från psyket! ;-)

 

Beställde en skjorta till darling för några dagar sen och såhär ser den ut. Alltså det var mest på skoj, inget seriöst nu alltså ;-)

 

Igår kom ju mina älsklingar hem, äntligen! hehe. Johan och Teodor var med också, så det blev en fika och de satte upp nya tv.n. Sen åkte vi och storhandlade så nu är skåpen fyllda igen :-) När vi kom hem och hade plockat in alla varor så satte vi igång med att montera ihop vitrinskåpet, sätta upp hyllorna osv.. bilder finns i ett inlägg längre ner.

 

Idag då. Vi har varit och lämnat barnen på dagis och sen hämtade vi ut paket som kommit. I paketen låg:
  • Izabellas nya jacka
  • En kjol till Izabella
  • En tunika till mig
  • Solglasögon till mig
  • Skjortan till darlingen.
Nu ska jag plugga och sen tänkte jag baka lite medan barnen är på dagis, så man kan pyssla med det i lugn och ro ;-) Ska även städa lite, eller ja åtminstone dammsuga av. Vad ska ni hitta på idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: princess charming

Åhoj vad kul att få så mycket i paketet. Han passade i skjortan du =). Såg inlägget med era nya saker , tycker det blev riktigt snyggt. Det r så kul när man får göra om lite hemma. Jag köpte färg igår till våran hall,..så jag kan knappt vänta tills det blir ljust och fräscht där :). Vi har heltäckningsmatta där med (en brun ful jäkel,haha....blää) och den mattan ska vi ju självklart ta bort och lägga nytt golv,..men det är lite mer bökigt så det får vi ta när vi kan sen,..men ska bli kul att göra iordning hallen =). Blir nog att vi åker en vända till Ullared och handlar lite..jiihoo =). Vad ska ni göra i helgen?.

2010-04-27 @ 10:40:15
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Skoj med paket jÖ!



SVAR: haha, jadu, jag somnade vid 04 inatt, så den där powernapen var nog inte så bra...

2010-04-27 @ 11:44:54
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0