"titta nu har jag också stora tuttar"

 

Ännu en natt har passerat utan märkvärdigt mycket sömn. Jag la mig tidigt då jag var heeelt slut, men Alvar hade mardrömmar..tror jag. Han skrek, gnällde och ropade NEJ, vill inte i sömnen. Han kom senare och la sig bredvid mig och snodde mitt täcke, sparkades och fortsatte ropa i sömnen, la honom på min arm och tänkte att de kanske kunde hjälpa med lite närhet. Han blir tyvärr som en bastu när han sover och det blev fööör varmt för mig. Så, nej, sovit gott har jag inte gjort.

 

Igår eftermiddag var vi som sagt hos min mamma, hon bjöd oss på fika och sen lekte vi med barnen en stund. Izabella stoppade en liten boll innanför tröjan och sa: "titta mormor, nu har jag också stora tuttar" hahaha, gu vad vi skrattade. Min söta lilla tokunge!

 

Även om jag inte fått den bästa sömnen så ska jag idag städa och rensa. Det måste göras och jag ska sätta fart med det så fort jag fått i mig lite frukost, sen blir det att plugga innan barnen ska hämtas igen. Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Lämnade just av Z vid utflyktsplatsen i detta RUGGVÄDER eftersom vi varit på Bvc gällande vaccination!



Vad jobbigt med dålig sömn, det är då inte skoj :/ BAstu gillar jag, blir själv väldigt varm av mig då jag sover och likaså Z. Dock kan inte Simo ta det lika bra - även fast han älskar att basta i en bastu!

2010-04-21 @ 11:35:27
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Z slocknade precis här på soffan, så jag låter honom sova fastän han inte sover middag sedan drygt 1½ år tillbaka. Han har ju trots allt vaccinerats + att trötthet är en vanlig bieffekt.

2010-04-21 @ 15:49:54
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0