Valborg.

Dop present.

 

Min hjärna verkar ha tagit semester. Jag har känt mig lite lost hela veckan, ingenting har riktigt funkat som det ska. Idag kom jag på att vi ska på dop på söndag! Smart. Stressade ner på stan och fixade en dop present, så nu är i alla fall det klart. Jag undrar bara hur man kan glömma en sån sak? Kollar i almanackan flera gånger om dagen och skriver upp allt som komma skall direkt, men ändå glömde jag totalt bort att vi ska på dop. Hur lyckas man?

Det är valborg idag, brukar ni fira valborg? Har ni något planerat för kvällen? Vi ska möta upp syster efter att hon slutat jobbet, sen ska vi handla lite innan vi åker hem till henne och umgås. Hon och Ronny bjuder oss på mat och sen blir det att spela något spel och snacka en massa strunt ;-) En lugn kväll ändå. Har ju barnen att tänka på och supa skallen i bitar är inget för mig ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Hur gör du med ytterkläder och skor då?



Mysigt med dop och du var då snabb att införskaffa en present ändå! :-)



Trevligt med Valborgsmiddag, hade jag också tänkt att ha, men är för trött för det ändamålet.

2010-04-30 @ 16:02:53
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

De kan bli hjärnsläpp ibland

Så fint inslagen.Skönt med en lugn valborg

Jag har ej firat de så direkt

kram o gonatt

2010-04-30 @ 23:57:21
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: princess charming

åh låter som ni kommer få det riktigt trevligt hos din syster och sambo. Vi var och lämnade sonen hos farmor o farfar , sedan åkte vi till mina föräldrar för att hämta ved, gick på brasan där en stund och sedan hem sent på kvällen. Imorgon blir en rolig dag :-). Jga kommer njuta som bara den..thihi. Vad ska ni göra imorgon?? kramar

2010-05-01 @ 00:51:22
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0