Segelisegsegdag

Det har varit en otroligt seg dag idag. Har känt mig trött och har ont i halsen, hoppas det inte bli värre, har liksom inte tid att vara sjuk nu när skolan sätter igång ordentligt. Blää..

Förmiddagen spenderades åt att skicka iväg viktiga mail och ringa en del telefonsamtal. Lek med barnen och lite slappa. Nu under eftermiddagen har jag tvättat, eller håller på fortfarande. Mer lek med barnen och så råkade jag somna en stund efter lunchen..ooops.. Karln var hemma och underhöll barnen under tiden, så det har inte gått någon nöd på dom. Sen fick han sig ett ryck och har nu städat större delen av lägenheten. En redig karl jag har ;-)

Ska se om jag orkar ta mig ut en sväng, men just nu känns allt bara blä och skulle hellre vilja sova lite faktiskt. Karln skule i alla fall ta med sig barnen ut en sväng, så får se om jag orkar följa med. Usch, så lat jag känner mig.

Vad har ni gjort idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Jag har ju hittils lagat mat, handlat och ringt AF! :P hihi Förresten jag har inte glömt din utmaning, har bara haft mycket att göra och sen måste jag komma på 7 nya saker som ni inte vet eftersom att jag har gjort den innan! ;) men kanske hinner med den ikväll.:) Kram!

2010-08-23 @ 15:53:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

men visst var det du som skrev att "inte fan städar någon åt en, magiskt, när jag sover" ?

jooo, de måste vart du, mitt fotografiska minne säger att det var alvar som sov sig förbi städdagen.

så då lyckades det alltså även på dig, tillslut! :D GRATTIS! :D

tänk om jag också får sån tur. höhööh! :)

pöss

2010-08-23 @ 16:12:39
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: D

jag hooppas då INTE att du blir sjuk!

2010-08-23 @ 17:51:40
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

vissa dagar är bara blää...

hoppas kvällen blev bättre

2010-08-23 @ 22:14:39
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0