Söndaaag!

Min finaste ♥

 

Igår mådde jag inte så bra, men trots det fick jag en del gjort. Jag lyckades skriva klart del två på ena inlämningsuppgiften, la ut lite stuff på tradera, var ute och lekte med barnen och lagade mat. Låter kanske inte som att det är så mycket under en hel dag, men mår man inte bra så är det en hel del ändå ;-) På kvällen kom älskling med gott te till mig och så fick jag lite massage. Underbart!

 

Ingen har väl missat att det är söndag idag. Trist. Gillar inte söndagar. Är fortfarande väldigt täppt och det blir jobbigt att andas i mellanåt. Halsen är bättre och hostan har gått över, men åååh vad jag hatar att vara täppt. Det är typ omöjligt att sova och man vaknar med en öken i munnen eftersom man måste andas genom den. Hatar det! Att andas genom munnen alltså.

 

Vi har inga planer idag, förutom att vi måste till affären och inhandla ett par saker som saknas här hemma. Blir väl att vara ute och leka en stund då också, men annars inga som helst planer. Vad ska ni hitta på denna söndag?


Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN

är det "gatuflicke-tröjan" han har på sig där nu? :P haha... :P

skymtar lite gult o brunt. haha :P



idag ska jag till min kompis o hälsa på och ge henne försenade födelsedagspresenter, sen ska jag smita därifrpån igen för hopn ska ha massa folk där o ha kräftskiva. :P jag hinner inte stanna så länge, för de blir ju sent en söndag... o dricka gör jag ju varkekn för de är sönda, för jag kör, o jag har andra i magen o tänka på såklart. haha :P

(behövde jag väl inte förklara men jag förtydligar bara varför jag sticker så tidigt idag haha)



jaoo, jag har gjort listan, jag funderar på å skriva lite själv om bloggarna också. era alltså.

sen hoppas jag att fler följer mitt exempel o gör såna mammabloggaristor.. :D



pöss

2010-08-29 @ 10:28:42
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har börjar på Xtravaganza (som det bl.a. står i headern ;) ) Så jag äter endast soppor/shakes nu under 4 veckor. Har dock redan avklarat två.

2010-08-29 @ 10:39:06
URL: http://annaburman.blogspot.com/
Postat av: Anne

Hej där!

Du verkar ha en omtänksam kille, det har jag skrivit förr :)

Trevlig dag!

2010-08-29 @ 10:44:10
URL: http://ogonblick.skontihemmet.se
Postat av: Onlyeric boooi

Fin blogg :D

Besök min blogg och skriv vad du tycker om den :D

2010-08-29 @ 10:51:38
URL: http://nattstad.se/eliasson3
Postat av: Vardagsprincessan

jobbigt att du inte känner dig bra. Du får vila så kanske det går över. Gullig sambo du har som ger dig massage och te. det är som jag brukar säga, det är dom små sakerna som gör det :). Ni verkar ändå haft en skön helg. shoppade ni igår eller tog ni det lugnt? Vi va i ullared igår. Andra helgen i rad..oops! =). Idag ska vi åka till leos lekland med brorsan och hans tjej , de har inga barn men de följer med ändå. sen ska vi gå på stan och titta , se lite vad vi hittar på. Ha en fin dag ni med. kramar

2010-08-29 @ 11:02:50
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

Skönt att du fick så mycket gjort ändå. Själv gillar jag söndagar, är någon form av vilodag för mig :-)



Jag ska eventuellt ta med Z på bio :-)



SVAR: Japp, vi gillar Rådsparken. Den är stor och mysig :-)

2010-08-29 @ 13:29:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Haha ja, shopping gör mig glad! :D Det var väll massor med bra saker du fick gjort igår då. :) Jaa, jag kan inte heller sova när näsan är teppt eftersom att jag bara andas med näsan typ! :P hehe Idag har jag målat, satt i den nya bilklädseln i bilen och snart ska jag kolla gossip girl. ha en bra dag. :) Kram!

2010-08-29 @ 13:36:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: rock n roll mamma

bra att du fick in uppgifterna.

otroligt seg dag idag..hua!



vad gör ni ikväll? vi gör verkligen inget alls..

2010-08-29 @ 19:58:23
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0