Årets sista dag..

Sista dagen på året. Läskigt. Tycker året har gått läskigt fort och det har varit ett ganska svängit år. Tänkte inte göra någon större resumè av året utan punktar nog bara upp de stora händelserna eller vad man ska säga, får se hur det blir men det kommer hur som helst senare under dagen. Vad har ni för planer ikväll? Hur ska ni fira in det nya året?

Jag har två nyårslöften och det är att göra 2011 till ett så bra år som möjligt och att försöka gå ner en massa kilon i vikt. Har ju blivit lite slött på den fronten då det varit så mycket skit på sistonde. Jag ser fram emot 2011 och hoppas som sagt att det blir ett toppen år med massa roligheter :-) Det blir vad man gör det till...right? Har ni några nyårslöften?

Jag kommer dock inte fira in nya året tillsammans med barnen, känns lite tråkigt om jag ska vara ärlig. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll. Antingen hem till mamma + man där även en av mina mostrar och min ena morbror + respektive kommer vara, äta god mat och umgås eller följa med Bettan på party. Men det partyt är nån slags latino grej som inte ALLS är min stil på något sätt. Så nja.. det lutar att jag går hem till mamma faktiskt. Är inte så sugen på någon stor fest utan mer en lugn och trevlig kväll. Är jag tråkig? Hm..

Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

jag tycker alltid det känns läskigt att gå in i ett nytt år. Hoppas också det nya året blir kanon utan elände. Vill hitta ett boende på en ort där vi alla kan trivas och må bra. Och ett körkort till mig vore inte helt fel, vill även gå ner massa i vikt. Men först ska vi bli friska här i stugan,..prio ett! =). Gott nytt år till dig!

2010-12-31 @ 10:41:21
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Kaffehörnan

Hej vännen

Hoppas du får en fin kväll, kan vara skönt o ta de lugnt. Om du är tråkig, är svaret nej, men de du är till 100 % du e en härlig tjej, som jag kunnat följa under året, de är jag glad för

Kram o puss på pannan

2010-12-31 @ 15:48:21
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

inte tråkig inte!

när man är bland folk man känner kan man ju slappna av mer och behöver inte stajla o vara övertrevlig mot folk man knappt vet namnet på. :P tycker att du gjorde rätt i det.

trist med L, meeeeeen du har en sund inställning till det hela, tycker jag att det låter som. Barnen framför allt! <3

pöss på dig.

2011-01-02 @ 21:09:50
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0