Hur trött får man vara egentligen?

 

Känner mig helt slutkörd idag. Det var tungt att kliva upp i morse och jag ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Livet funkar ju inte så och det var bara att pallra sig upp. Håret ville inte alls som jag ville utan blev bara skit av allt. Är inte så fåfäng och skiter i vad andra tycker så tja.. det fick vara. Platt och alldeles tråkigt.

 

Nåväl, kom iväg som vi skulle allihopa och när skolan var slut för dagen var jag om möjligt ännu tröttare. Handlade lite på vägen hem och mötte sedan upp karln som varit och hämtat barnen på dagis. Här hemma har det inte skett någon vildare aktivitet heller. Har städat lite för att hålla igång. Lekt en stund med barnen och sett på Alfons Åberg med dom. Det var tungt, ögonen började rinna av tröttheten så bestämde mig för en promenad. Gick en kort runda, det är såå tråkigt att gå själv, men piggnade till någorlunda och tur är väl det. Nu ska jag fixa middag åt oss. Idag står det korvstroganoff och ris på menyn. Sen blir det bad och nattning av barn, ska nog lägga mig tidigt ikväll jag med.

 

Vad har ni hittat på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

oj då, hoppas du inte håller på att bli sjuk nu bara?! jobbigt att vara så trött. Du gör nog klokt i att lägga dig tidigt ikväll. Korvstroganoff och ris är riktigt smaskigt. Tycker för övrigt att det hår ser bra ut,..inte alls platt och livlöst. Då skulle du se min frisyr just nu , sjuk som man är :). Nej har inte gjort något vettigt alls idag. Laddade nyss en diskmaskin,,det är väl det enda. Hoppas ni får en trevlig kväll. kramar om

2010-02-04 @ 17:24:00
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Princess Charming

det konstiga är att storleken liksom ändras. Ibland är den perfekt ibland är den jättestor. Fattar ingenting :(. funderar på att byta blogg...är blogg.se bra?

2010-02-04 @ 17:26:19
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anonym

ja jag kankse är lite förvirrad .. är ju släkt med dig.

2010-02-04 @ 18:09:23
Postat av: lisa!

om du ser ut sådär när du är sliten, hur snygg är du i vanliga fall då?! du ska se mig när jag är sliten, typ som nu.. håret i en ful toffs, ringar under ögonen och ögonen halvstängda - haha. huhaligen! undviker att se mig i spegeln.



jag har jobbat hela dagen, sen varit på möte och pluggat - så nu ska jag nog bara ta det väldigt lugnt en stund och sen försöka sova! :)

2010-02-04 @ 20:48:34
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: Emma

hoppas du redan sover för lääänge sen!! det är så otroligt jobbigt att vara så trött o verkligen bara vill sova men kan inte..jag kan inte sova på dagen för då kan jag inte sova på natten..en del har ju tur som kan ta en tupplur närsom utan att det påverkar natten.

kram

2010-02-04 @ 21:44:00
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Fast du är trött, har du hjärta av energi ett gott sådant.Imorron är du superpigg,man kan inte alltid va på topp.

Så gott me strpganof

gonatt o kram

2010-02-04 @ 22:18:47
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: jossan

jo, kanske de..

2010-02-04 @ 23:57:39
Postat av: Anonym

mmm jag är trött. får ju aldrig sova liksom. Är ledig idag, men då ska ja upp med jonna liksom.

2010-02-05 @ 07:54:05
Postat av: Emma-Lou

Går icke att kommentera ditt senaste inlägg, blir bara error hela tiden?!



Hon kommer att förstå vad hon gör, när hon får egna barn, hahahhaa så rätt så. Vet ju hur jag själv var mot mina brorsbarn och sen fick man egna barn haha.



ja, han är duktig J som äter broccoli, men det där är en unge som äter ALLT, lovar. Har inte kommit så långt än förutom att det är ganska stora portioner. Han är så matglad så :)

2010-02-05 @ 12:43:42
URL: http://emmalou.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0