Inställt.

Kärlek <3

 

Idag var det meningen att jag skulle till sjukan och träffa en läkare på kirurgen. Så blev det dock inte, läkaren var sjuk och jag fick en ny tid i nästa vecka. Jaha, så här sitter jag nu. Barnen är på dagis och karln är iväg på sitt. Börjar inte förrän 13.50 igen. Känns lite onödigt att gå dit nu då vi slutar lektionen 11.20. Så vad gör man tills dess? Borde städa lite, men har noll lust. Funderar på att passa på att få nån timmes vila men risken är att man blir så mycket segare efter sen, kanske bättre att hålla igång och lägga sig skapligt ikväll i stället. Hm.. vilka problem! haha.

 

Snökaos har vi också. Inte så jättekallt ute, men det blåser nästan storm i mellanåt och det var inte så skönt att gå till dagis förut, all snö blåste mot oss och vi såg knappt var vi gick. Usch. Är det kaos hos er med?

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

Hej,..usch vad jobbigt med inställt läkarbesök. Jag kan bli lite lack på sådant för har man ställt in sig på en sak så ska det vara så :), men läkare måste ju också få bli sjuka! Ja , fy vad tråkigt att få så nerritat när man bor i hyreslägenhet , men vad gör man. Ska höra med syrran om hon har något tips som kan ta bort det, hon brukar vara bra på sådant där. Fattar inte varför det är så roligt för dom att rita där de INTE ska?..och ändå vet dom att de inte får/ska. Lillans rum är ganska nyligen tapetserat och jag tyckte den tapeten blev så perfekt i hennes rum och så har hon ritat på den. GAAAHH!! Jo tack vi har fruktansvärt oväder, det blåser och har snöat hela natten och hela dagen. Fick knappt upp dörren i morse. Och mannen skulle ut på en liten asfalterad väg och åka 4 mil till jobbet klockan 6 på morgonen. Jag var livrädd!! Nej inget bättre med mig alls faktiskt :(, tack för att du frågar! Hur mår du själv nu?? Kramar!

2010-02-03 @ 13:18:37
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Bodil

Japp, snökaos här också! Tur att jag handlade igår, idag tänker jag inte gå utanför dörren alls.



Trevlig blogg förressten!

2010-02-03 @ 14:18:36
URL: http://enmynta.se
Postat av: Anna Levinsson

Ja jag skulle till sjukan idag, men det går ju inga spårvagnar eller bussar och en massa skolor har ju stängt pågrund av vädret..:-/ Skulle ner på stan också, men det sket sig det med. Vi har tagit en mysig hemmadag..:-D Vi har sovit både Lilly och jag på dan...så himla skönt!! Det händer inte ofta! Kram kram

2010-02-03 @ 14:22:16
URL: http://galenanna.bilddagboken.se
Postat av: Tobias

För min del tog det 3 timmar innan jag kunde åka hem från stan på grund av snön. Inte helt kul att sitta på resecentrum så länge men vad ska man göra :) Rätt mysigt ändå med snön och kaoset. Var rätt skönt att sitta där och bara kolla allt folk som hade panik över att tågen var inställda och att inga bussar gick och allt vad folk nu hade problem med.

2010-02-03 @ 18:45:53
URL: http://smatyp2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0