Måndag.

Busungen <3

 

Fy satan vad kallt det är här. Ville inte alls lämna mitt varma sköna täcke, men vad har man för val när barnen är uppe i 110 redan och håller på och river hela lägenheten? Okej, kanske inte riktigt så illa men de har haft ut ALLA leksaker redan. Klockan är ju inte ens åtta?! Hur orkar de?

 

Lov den här veckan och har faktiskt inga som helst planer på vad vi ska hitta på. Kanske åker vi till busfabriken någon dag. Idag ska jag i alla fall börja med en varm skön dusch, lite frukost och sen går vi nog ut och leker en stund. Kallt som satan ute, men vi får klä på oss och vandra omkring som små michelingubbar. För inne kan vi inte vara hela dagen med dessa små monster ;-)

 

Vad ska ni hitta på då?


Lämna ett avtryck
Postat av: Annika

Busfabriken, så kul det låter!

Jag ska jobba och träna idag!

2010-02-22 @ 09:15:43
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Din så kallade syster ;)

jobba...

2010-02-22 @ 11:07:40
Postat av: Anonym

kommer inte sen. jag blir hemma idag. Efter att jag hade pratat med dig fick jag panikont i magen, och var tvungen att springa på toaletten. dock utan resultat. Fick bara ondare i magen, och började kallsvettas. tillslut kunde jag inte vara kvar inne på toaletten för att de gjorde för ont "hah".. men så jag ringde mamma, så jag är hemma idag. men kanske kan komma förbi imorgon eller ons, ska jobba då cokså. Annars ses vi på tors eller fre kanske?

2010-02-22 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0