Måndagen

Alvar försökte rymma när jag kom med kameran ;-)

 

Finaste Izabella. (klickbara bilder)

 

Så var måndagen snart slut. Var tar alla dagar vägen? Antingen går dom förbi en i en rasande fart eller så segar dom sig fram som en snigel. Kan inte dagarna bara gå i en medlefart?

 

Var i skolan och gjorde ett prov och det gick väl hyffsat I think, sen bar det av mot förskolan för att hämta barnen och idag var de snälla och medgörliga, annars är det lätt hänt att de vägrar klä på sig och springer iväg när man ska hem ;-) Efter halva vägen hem så började Izabella med sitt trotsiga humör och skulle inte alls hem och började skrika. *suck* Jag gillar inte denna trots, även om det på senare tid varit ganska lugnt jämfört med hur det har varit. Hur som helst, hem kom vi och allt blev mycket bättre. Izabella kom och sa att "Mamma, nu är jag glad igen" Skönt!

 

Blev lite lek och lite bus en stund och sen fixade jag med middagen. Efter maten fick barnen bada och sen har vi lekt en stund till nu. Ja, så har väl denna måndag sett ut. Ska väl återgå till lekandet en stund till innan det är dags att göra barnen redo för natten med allt vad det innebär.

 

Har ni haft en bra måndag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Annika

Hahaha den ene rymmer och den andre posar!

Jag är dunderförkyld så det är inte många knop här hemma idag!

2010-02-08 @ 18:31:13
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Njae, måndagen har väl inte varit SÅ bra, det här med tummen. Kan ju inte göra så mkt här hemma.. Försöker så gott jag kan, men känns som jag backar rejält.. :/

2010-02-08 @ 20:06:36
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: j

nee jag orkar inte:D

2010-02-08 @ 20:52:28
Postat av: Princess Charming

haha,..rymmaren där :). Vilken underbar dag ni haft. Mycket lek och bus. Ni är riktiga toppenföräldrar ni. Jag har haft en jättejobbig dag och varit sååå ledsen. Har tjaffsat med sonens ena snorkiga fröken. De är lite orättvisa och jag blir bara såååå ledsen. Vi vill bara flytta just nu , trivs inte alls här,..men vet inte hur vi ska göra. Usch och fy!! På jobbet har det gått bra annars tack och lov. Du har inga vantar efter lilltjejen att sälja billigt?..hehe,..skulle behöva ett par till dottern och de har förmågan att slita ut vantar så vill inte köpa nya just nu. Bara en tanke jag fick :). Jag får lite idèer ibland..ler. Jag hade en så otcäk dröm också..

2010-02-08 @ 21:47:57
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Du kanske skulle ta å göra en lööövcake till familjen :)

2010-02-08 @ 22:01:28
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

ja such , visst är det hemskt. Inget kul att vakna av att man gråter (för att man drömt otäckt). Gillar verkligen inte att drömma så om barnen eller någon annan som man tycker om. Tack , vad gullig du är!! Ja just nu har vi mycket som inte känns bra med skolan som sonen går i, och så trivs vi inte riktigt i samhället här och vill flytta,..men vet inte om det går med sonen som går i förskoleklass osv. svårt val! Vad ska ni göra på alla hjärtans dag då? ska ni fira?..ha det gott. kram o natt

2010-02-08 @ 22:39:50
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma

nja denna måndagen var inget roligt!!

haha alvar är bara för cool!!

2010-02-08 @ 23:17:36
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0