Monster.

 

Känner mig helt slut som människa. Har varit ensam med barnen hela eftermiddagen och är det fortfarande. När jag är ensam med dom blir de som förbytta. De snälla, söta, underbara barnen förvandlas till ondskefulla monster. De bråkar, slåss, kastar leksaker, gapar och skriker. Vägrar lyssna på mig och jag blir helt slut. Det kommer med andra ord bli en tidig kväll för min del idag.

 

Vi hittade inget roligt på Jysk förut utan får leta vidare. Vill så gärna ha lite nya möbler till lägenheten men ja, inte det lättaste att hitta något som passar och som inte kostar en hel förmögenhet ;-)

 

Nä, ska slänga mig i soffan och räkna ner tiden tills det är dags för mina monster att sova.


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Halloj

Kan va gött o komma i tidtill sängen

Ha de fint

kram

Vet inte varför man behöver slå kod tillblogg.se

2010-02-24 @ 20:38:35
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0