En liten resumé

 

Jag har sett på en del bloggar att de har gjort en resumé av år 2009 och jag satt själv och funderade lite på vad vi som skedde under det året. Det är ganska mycket saker som hänt ändå, men just nu står det still i huvudet. Men här kommer i alla fall lite av det som hände 2009.

  • Alvar började dagis
  • 10-årsdagen av min brors och mina vänners bortgång, minneskonsert
  • Min mamma och Jens gifte sig
  • Vi var på kryssning
  • Izabella blev helt blöjfri
  • Vi var på busfabriken några gånger
  • Telac + familj var på besök från skåne
  • Vi var på Kolmårdens djurpark
  • Hälsade på Telac + familj i skåne
  • Åkte till Köpenhamn och besökte även Tivoli där
  • Vi var på Tropikariet några gånger
  • Lillebror fick körkort
  • Vi åkte till Vingåkers Outlet och Örebro
  • Barnen fick två kusiner
  • Ett par vänner fick barn

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

ett bra år för er låter det som=)

vad har ni jort ikväll då?

jag gillar alvars tröja i inlägget nedan=)

2010-01-03 @ 22:06:36
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Fin resumé, om än kort :P Tycker du allt kan lägga in lite fler bilder! :D Att Izabella blev helt blöjfri, det är ju ett stort framsteg måste jag säga. Fasiken vad lyckad man som förälder känner sig, för att inte tala om hur stolta barnen faktiskt blir!



Du kanske skulle sno denna resumé, som en kortare variant, länk:

http://emmalou.myshowroom.se/mitt-2009/



SVAR: Jotack, benvärmarna må vara mindre fina, MEN jag föredrar att vara ordentligt klädd framför snyggt klädd :)



Haha, "vig som en sjukgymnast", hahahah, kommer nog aldrig att hända. Men självklart ska jag bli lite mer fit nu, måste bara tänka fokus framåt! Inga långa helger på ett tag nu, som får en att bli en slapper ;)



Z gillar väl McDonald's mest för att det ingår en leksak i menyn som är anpassad för barn. SMART SÄLJNINGSKNEP det där ;-) Minns själv hur jag var som barn. Gillar inte att man äter skräpmat alltför ofta, eftersom maten är flottig och oftast inte så bra för en. Dock är det väldigt GOTT, kan till och med jag tycka. SÅ, på ett sätt var det här bra (men ändå inte), men nu slipper vi väl tjat om hamburgare (läs: leksak).

2010-01-03 @ 22:08:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Tyvärr gillar jag sån mat, men jag blir ruskigt dålig i magen också, BLÄ! Därför äter jag det inte alltför ofta heller. Det är heller inget bra käk, urk. Gott, fine. Men inte bra i magen (har känslig magsäck)

2010-01-03 @ 22:26:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: josefin

okej, men de kanske inte behövs. skrev ut papper o sånt förut på jobbet.. så kan skicka in papprena, men de står att jag behöver ett personbevis.

2010-01-03 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0