Morsning!

 

Igår hade vi (läs jag) en riktig slödag. Orkade faktiskt inte göra mycket alls, på sin höjd städade jag lite och lekte med barnen men inte mycket mer än så. Låg mest i soffan under filten och frös. Min mamma kom på besök på eftermiddagen och då blev barnen som vanligt väldigt uppspelta, så de var mest överallt. Mamma hade med sig frukt till oss. Undra om hon tror att vi äter för lite frukt för det har hon haft med sig de senaste gångerna haha. Men vi tackar och tar emot, frukt går alltid åt. :-)

 

Den här dagen började tidigt, det är redan full rulle på barnen, men lika bra att vänja sig för när skolan börjar igen ska barnen vara på dagis såhär dags vilket betyder att vi måste gå upp ungefär en timma innan, frukost får de på dagis sen så slipper stressa med det, skönt. En vecka kvar... Det ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten.. till vardagen och dess rutiner, fast samtidigt inte.. skönt att vara ledig och vara hemma med barnen också..


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Tradera är bra, jag har sålt väldigt mycket där samt även inhandlat en del :) Mest sålt :) Z är väl inte så jättesmutsig av sig så egentligen, han är lite pedant, haha. Han gillar inte att smutsa ned sig, så overaller och sånt är aldrig fulla av lera liksom. Det är rätt skönt. Men sandigt blir det ofta, haha. Fast inte nu vintertid. Sandigt och blött blir det :)

2010-01-07 @ 12:01:55
URL: http://emmalou.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0