Mysig fredag.

 

Fredag idag och det ska faktiskt bli skönt med helg även om jag bara hade skola två dagar den här veckan ;-) Jag gillar helger då vet man att vi alla är lediga och bara kan umgås och rå om varandra :-)

 

Pratade med bästa Ullis igår och på söndag eventuellt ska vi ses över en fika. Jag hoppas det blir av för nu var det sååå länge sen vi sågs, eller ja, träffade henne på Ica för några dagar sen, men då fanns inte så mycket tid till prat eftersom hon jobbade.

 

Väntar på att middagen ska bli färdig, idag ska vi äta vitlökskroketter, kött och pepparsås med en god sallad till. Tända lite ljus och ha familjemys denna fredag. Men jag återkommer säkert när barnen har somnat om det inte blir en film för mig och karln, men vi får se.. gissar på att han ska spela en stund med J och J ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

det får hon inte gör isf..

2010-01-15 @ 21:06:10
Postat av: Princess Charming

ungefär som våran kväll då,..ska också se på film och bara slöa. Barnen har däckat i soffan nyss. Kollar på lets dance. Önskar man kunde dansa så bra :). Åh vad kul att du ska träffa en vän och fika lite,..skönt att komma hemifrån och träffa lite folk ju. Vi ska till min mans föräldrar imorgon,..ska bli kul :). Ha en fin kväll..vi hörs. kramen

2010-01-15 @ 21:22:48
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Punklantis

Åh,vilka sötnosar!



Vitlökskroketter lät otroligt gott. Ja,det mesta med vitlök är gott om du frågar mig=)



Hoppas du får en trevlig helg!

2010-01-15 @ 21:54:54
URL: http://punklantis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0