Rock N Roll

Min fina flicka har blivit förkyld och börjat hosta en massa :-(

 

Izabella kom förut och sa att hon inte mådde bra, bäddade ner sig i soffan med pappsens täcke och kuddar. Näsan rann och hon hostade en hel del, gav henne lite hostmedicin, torkade näsan och sen somnade hon gott. Min lilla stumpa. Får se hur hon känner sig i morgon, om hon ska vara hemma från dagis eller inte.

 

Till lunch idag gjorde jag pasta och baconsås, det blev riktigt smarrigt. Receptet hämtade jag från Emma-Lous blogg. Hon är riktigt duktig när det gäller matlagning och lägger ut en väldans massa recept, så ta er en titt vetja, kanske hittar ni något smarrigt att testa ;-)

 

Nu tänkte jag se en film innan läggdags, Dangerous minds. Gammal men bra :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

stackars lilla sötisen o vara sjuk! hoppas hon blir frisk snart

vad roligt att du ska bli moster!! grattis till jossan!! jag blir också moster för första gången om 5 veckor! superspännande!

2010-01-26 @ 21:58:43
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: jossan

skulle inte ni äta tacogratäng :D eller lurade du bara mig. haha

2010-01-26 @ 23:23:58
Postat av: jossan

men säg de då:D

2010-01-27 @ 08:00:20
Postat av: Tova

TACK så mycket! Ja det känns underbart att vara mamma efter all väntan, trots den annorlunda förlossningen... (lillen kom ju ut här hemma i badrummet...)

Trots alla mjölkfläckar och bajsblöjor känns det som världens bästa jobb att vara med sin lilla bebis, haha!

kram

2010-01-27 @ 22:55:41
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0