Shadow crypt

Love his voice!

 

Äntligen klar med tvätten, vikt ihop och lagt in den på sin plats. Skönt! Jaha, alltså hur kan man vara heelt slut utan att egentligen ha gjort något?

 

Vi har bara slappat, slappat och slappat. Sett på film tillsammans med barnen och lagat en megagod middag bestående av gräddig potatisgratäng med vitlök, kött och sallad. Det satt fint :-) Lite lek och bus blev det också, men annars har vi alla mest legat i soffan och gjort mest....ingenting. En riktig seg söndag och det är skönt att den snart är över.

 

Nu ska jag återgå till mitt slappande så tar jag nya friska tag i morgon :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Skönt att ha tvätten klar för denna omgång, nästa vecka är det samma sak igen ;-)



SVAR: toppen att ni också har utbudet att kunna handla i olika butiker!

2010-01-31 @ 21:06:49
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

skönt att du är klar med tvätten. om vi ändå vore det..suck,men blir nog bättre när båda är på benen sen :). Åh vilken god middag ni ätit idag då..avis! Vi åt en god stek med härligt krämig gräddsås som vi gjort själva, potatis,grönsaker och äppelmos..inte så dumt det heller :), min man som lagat för jag orkade inte och han fick mvg! Nu ska jag slänga mig i soffan...kram

2010-01-31 @ 22:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Dr Feelgood

Måste ha slappardagar ibland.

2010-02-01 @ 05:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0