Liv i luckan.

 

Ännu en tidig morgon, när ska man vänja sig vid att gå upp innan klockan sex nästan varje morgon? I snart ett år har barnen gått upp sååå tidigt varje morgon, vardag som helg, men ändå har jag inte vant mig! Innan kunde de minsann sova enda till nio, men det inträffar aldrig längre. När de vaknar för de ett väldans liv så man måste upp fort för att de ska lugna ner sig, sen kan de vara lugna en timma. Sen är det livat värre resten av dagen. Nej, jag menar inte gap och skrik hela dagen, men när de leker så låter de lite väl mycket ibland och man måste ju tänka på grannarna också ;-)

 

Hoppas ni får en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Klart att jag är kupongmaffia ;-) Gillar att handla bra produkter till bra pris, känns befriande på något vis, hahha. Jag har mina knepiga sidor också, men det sägs ju att man ska göra sådant som får en glad eller hur? :)



Jag förstår att du måste "rasta av" (haha!) barnen utomhus, de är aktiva och måste vara i rörelse. Z är precis likadan faktiskt. Det blir oftast kaotiskt om vi inte går ut en dag och röjer av oss.

2010-03-16 @ 10:47:55
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

monster!

hah, ne jag vet inte när jag kommer..

2010-03-16 @ 12:31:05
Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Kan dom ej ligga o dra sig på helgen iallafall till 9 kan ju va gött

Är de för mkt liv tror jag att grannarna knackar på

kram från mig till en pingla som du

2010-03-16 @ 14:29:10
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Anonym

är sjuk :/

2010-03-16 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0