Drömdejt.

Min drömdejt ;-)

 

Enligt facebook så är min drömdejt Bruce Willis. Ärligt talat så skulle jag inte säga nej till en dejt med honom ;-) Förlåt älskling haha. Kolla gärna vem som är er drömdejt :-)

 

Jag somnade tidigt igår, redan vid 22 och det var underbart skönt att få lite extra sömn måste jag säga. Barnen är på dagis nu och jag ska skicka iväg lite mail och sedan kika runt på ett par resmål som vi har pratat om att göra i sommar, inget är helt bestämt, utan vi får kika runt lite och se vilket som blir bäst :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Haha, Bruce, han har hängt med ett tag.



SVAR: tack du, måste hålla igång, frysen är iaf nästan fylld, bör ju ha riktig mat till J, haha.

2010-05-07 @ 11:46:37
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Halloj

Ingen dålig dejt, skulle du bjuda han på fisk eller fågel

kram

2010-05-07 @ 13:38:31
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0