En tråkmåndag.


Deprimerande att ingenting vill funka som jag vill. Blä. På bilden ser ni min söta älskling när han spelade häromkvällen. Jag har varit segare än segast idag har faktiskt inte fått något vettigt gjort. Försökte plugga men det blev skit av allt så gav upp. Enda vettiga jag fått gjort är väl middagen. Äsch. Har inte ens något skoj att skriva ner här och vill jag gå tillbaka och se massa depp i bloggen? Nja.. vette tusan alltså. Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall. Jag ska ta och fixa barnen för natten och när de somnat ska jag koppla bort verkligheten en stund med lite spelande eller en bok, får se vilket det blir.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jag om någon förstår dig när det kommer till denna nästintill oändliga sömnbrist, fy faen för det alltså.



Blicka tillbaka på bilderna du har lagt upp i bloggen, de fina där barnen är så söta och ni är ute tillsammans! Då lär du bli lite mer positiv!!



Kramar!

2010-05-10 @ 18:57:44
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

Ibland är de såna dagar, men då vet man att de inte kan bli tråkigare, blir bättre imorron

kramar

2010-05-10 @ 19:15:38
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: emma

hade lika tråkigt här. inte ens blogglusten fanns! så jag kollade på film o hade inte ens datorn på igår kväll. vi kan göra tidsinläggda inlägg på bloggsidan. bra grej när man inte orkar eller hinner

2010-05-11 @ 15:05:24
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0